Avatar billede Alano Novice
14. oktober 2004 - 17:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Højt ID i eMule

I emule til højre på serversiden står der at jeg har et lavt ID, hvilket vel gør at jeg ikke henter så hurtigt som jeg kunne??

hvordan får jeg et højt id ??
Avatar billede levich Nybegynder
14. oktober 2004 - 17:10 #1
Prøv at gå ind i opsætningen af din router, og forward den port emule bruger.
Avatar billede Alano Novice
14. oktober 2004 - 17:11 #2
??
Avatar billede levich Nybegynder
14. oktober 2004 - 17:14 #3
Her kan du sikkert finde en vejledning: http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/
Avatar billede levich Nybegynder
14. oktober 2004 - 17:17 #4
Det er lidt teknisk, men prøv at læse vejledningen igennem og se om du kan finde ud af det. Nummeret på porten finder du i emule's indstillinger. IP adressen til dit netværkskort finder du ved at skrive ipconfig i en dos-prompt (start -> programmer -> tilbehør).
Avatar billede Alano Novice
14. oktober 2004 - 17:21 #5
okay, prøv er mig frem
Avatar billede simonsweb Nybegynder
25. oktober 2004 - 19:28 #6
du skal bare højreklikke på den fil du downloader, også vælge menupunktet "ID", også derefter vælg Højt id ;-) Så simpelt er det