Avatar billede asbjorn1 Nybegynder
14. oktober 2004 - 10:44 Der er 2 kommentarer

Forbrugerkrav til grafikkvalitet

Hej - jeg har købt en ny Game-computer med 1024MB RAM, FX5600 256 MB grafikkort og hele molevitten...

Desværre crasher den engang imellem og den har været til forhandleren nu i tre uger efter den var gået helt død (ikke virus, have prøvet at formatere hardisken et par dage inden )- de kunne ikke finde fejlen men skiftede mother-boardet ud.

Men nu køre spil uaccepttabelt dårligt og hvert 10-20 sek. stopper skærmbilledet op - netop så det gør det ikke særligt sjovt at spille (Black Hawk Down)!

Er der nogle helt klokke-klare en PC's grafik skal leve op til i forhold til en klage?
Avatar billede jop... Nybegynder
14. oktober 2004 - 10:47 #1
Du er 110% sikker på, at det ikke er en softwarefejl ikke?

Hvor varm bliver gfx-kort? evt. cpu?
Avatar billede asbjorn1 Nybegynder
14. oktober 2004 - 10:56 #2
CPU holder sig på 27 grader for det meste (har warpspeeder) - skal gerne indrømme at styresystemet (XP pro.)er erhvervet lidt billigt, men det virker fint hos mine kammerater!