Avatar billede fjensen111 Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:28 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Daemon tools og højrekliksmenu

Jeg har indtil for ganske nylig kunnet bruge højrekliksmenu på et virtuelt drev der er lavet ved hjælp af daemon tools. Det virkede på følgende måde: Højreklik og så vælge mount image - så kom man automatisk ind i den mappe hvor image filer var.
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:28 #1
Mit spørgsmål er for øvrigt hvordan får jeg det tilbage
Avatar billede haverslev Novice
13. oktober 2004 - 22:37 #2
Tror du skal geninstallere det igen, hvis det da kun er deamon tools der er problemer med.
Evt. hente en ny version her:http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=ViewCategory&catid=5
Avatar billede drean Nybegynder
13. oktober 2004 - 23:11 #3
Et alternativ kunne være awxDTools, så kan du højreklikke på image filer og vælge hvilket virtuelt drev du vil mounte dem i.

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=ViewCategory&catid=7

Direkte download link:
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=Download&id=8
Avatar billede drean Nybegynder
13. oktober 2004 - 23:12 #4
Er et lille utility til daemon tools
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
14. oktober 2004 - 14:29 #5
Kan ikke få det med højreklik til at virke på selve drevet.
Avatar billede haverslev Novice
14. oktober 2004 - 16:08 #6
øhh, du forveksler det ikke med, at du kan H-klik på Deamon ikonet ned ved uret ?
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
15. oktober 2004 - 11:13 #7
Det ved jeg ikke.
Er der andre programmer der kan mounte filer ved at man klikker på det virtuelle drev
Avatar billede haverslev Novice
15. oktober 2004 - 23:46 #8
Deamon tool kan kun mounte ved at klikke på den`s ikon, på proceslinen nede ved uret:
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/daemonhelp.php?helppage=12#mounting
Avatar billede night-undead Nybegynder
19. oktober 2004 - 16:53 #9
Det er rigtigt hvad haverslev siger, Deamon Tools kan kun mounte ved at højre klikke nede på proceslinien, men jeg har et program der hedder Alcohol 120% (kun prøve version i 30 dage) hvor man kunne højreklikke på de virtuelle drev den laver og mounte imagerne på den led.
Jeg kan det ikke længere fordi de 30 dage er udgået, men programmet kan stadig bruges fuldt ud, uden den ene egenskab.