Avatar billede kjaergaard Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:53 Der er 7 kommentarer

Internet Explore 6

Jeg har 2 spørgsmål om IE 6:

1) Hvorfor kan jeg ikke se Source? (View, Source) Jeg har installeret Netscape og der kan jeg godt se Source...

2) Når jeg forsøge at åbne nogle filer, får jeg en fejlmeddelelse:

"Internet Explore Script Error
An error har occurred in the script of this page.

Line: 20
Char:  1
Error: Object doesn't support this property or method
Code:  0
URL: file://C:\Program Files\...\book.hta
Do you want to continue running scripts on this page? Ja/Nej"

Det er ligegyldigt, om jeg svarer "ja" eller "nej" - jeg kan alligevel ikke se noget.

Hvad skal jeg gøre??

På forhånd tak.
Avatar billede esben_aaberg Nybegynder
13. oktober 2004 - 21:10 #1
1) Højer klip på siden og vælg "Vis kilde"

2) Prøv at opdatere din java virtuel mashin, da det kan være der fejlen ligger. Det kan også være fejl på den pågælende hjemmeside!

/Esben
Avatar billede knudgert Nybegynder
13. oktober 2004 - 21:16 #2
Til 1. Tøm din Temporary Internet Files/midlertidige Internetfiler i Internetindstillinher => Generelt og sæt samtidig størrelsen ned til 50 MB eller mindre, så opstår problemet ikke igen.
Avatar billede kjaergaard Nybegynder
13. oktober 2004 - 22:42 #3
Tak for jeres svar.

1) Højre klik på siden + "vis kilde" er det samme, som View, Source. Det hjælper hellere ikke at sætte størrelsen til 50 MB.

2) Java er af den sidste version. Disse filer, som jeg forsøge at åbne, er installeret på min maskine fra en CISCO original cd. Men jeg kan godt åbne andre typer af filer. Jeg får også næsten samme fejlmeddelelse, når jeg forsøger at åbne IE hjælpefiler (jeg har XP).

Har I måske nogle andre ideer?
:)
Avatar billede milter Ekspert
14. oktober 2004 - 00:09 #4
Du kan måske fjerne fejlmeddelelsen sådan her:

IE > Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret > Sæt mærke i "Deaktiver scriptfejlfinding".

Men om de løser dine andre problemer, ved jeg ikke.

Hvilke filer er det, du ikke kan se?
Avatar billede milter Ekspert
14. oktober 2004 - 00:16 #5
En ide. Måske kunne du prøve at gendanne standarder med :

IE > Funktioner > Internetindstillinger > Sikkerhed > Internet > Standardniveau.

Derefter kan du bagefter gå ind og ændre de indstillinger, du vil, men husk kun at ændre et par stykker ad gangen. Så er det lettere at finde skurken, hvis noget ikke virker mere.
Avatar billede knudgert Nybegynder
14. oktober 2004 - 18:13 #6
Har du tømt Midlertidige Internetfiler[1] og evt. genstartet?
Under Internetindstillinger => Generelt og ikke i mappen.
Avatar billede kjaergaard Nybegynder
15. oktober 2004 - 17:07 #7
Jeg har prøvet alt det og meget mere, men det hjælper ikke.
Tak fordi I forsøgte at hjælpe mig.