Avatar billede vossdig Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Luk program ved knap

Hej experter.
Jeg er ny til VB så dette spørgsmål er nok lidt let..
Jeg har lavet en form med en command botton. Hvordan gør man så programmmet lukker når man trykker på command bottonen.
Kan i mon svare på detttte ??????????????
Avatar billede pbf-group Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:35 #1
Du skal.............. gætte en lort...

ej..
du skal gå ind i kodeformen og skrive:

Private Sub Command1_Click()
End
End Sub
Avatar billede nicklasw Nybegynder
14. oktober 2004 - 11:28 #2
eller bare dobbel klikke på knappen og skrive end
Avatar billede martin_moth Mester
14. oktober 2004 - 11:36 #3
prøv at tilpas points til sværhedsgrad - 15 points er nok mere passende...

Der er masser af tutorials og bøger, så du slipper for at stille 1000 spørgsmål om dagen - prøv at se her

http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=7&techid=4

Eller søg på eksperten:

http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Visual-Basic/?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&status_3=on&spm_creator=&spm_part=&spm_answer=&find=tutorial&engine=exp