Avatar billede rtl Nybegynder
13. oktober 2004 - 19:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde LAN mm. efter formatering

Hej!

Jeg har formateret min computer, men nu kan jeg ikke komme på internettet, og opløsningen kan højst sættes til 800*600.
På forhånd tak for hjælpen.

Rtl
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. oktober 2004 - 19:51 #1
har di installeret drivere til netkort og skærmkort?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. oktober 2004 - 19:51 #2
di = du
Avatar billede rtl Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:06 #3
Har driveren til netkortet på diskette og driveren til skærmkortet på cd, og har forsøt at installere begge, men pc'en kan ikke finde driverne, selvom jeg viser, hvor de ligger.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:11 #4
Har du kørt den cdrom der fulgte med bundkortet ?
Tit og ofte kan der være problemer med andre ting hvis ikke bundkortsdriverne er installeret, så derfor er det det første du skal gøre.
Avatar billede peet-49 Novice
13. oktober 2004 - 20:41 #5
Du skal have PCI/IDE og AGP driver indstalleret.
Avatar billede rtl Nybegynder
14. oktober 2004 - 14:28 #6
Kan desværre ikke finde cd'en, der fulgte med bundkortet. Har dette bundkort: Intel Brownsville 2 D845GEBV2, og har prøvet at finde en driver til det på Intel's hjemmeside og har fundet frem til denne side: http://www.intel.com/design/motherbd/bv2/bv2_drive.htm

Men jeg kan ikke finde ud af, hvilken driver jeg mangler. Jeg har Windows XP.
Avatar billede peet-49 Novice
14. oktober 2004 - 14:46 #7
Hvis du scroller siden lidt ned, har du LAN, det er den, du skal bruge.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. oktober 2004 - 14:55 #8
Du skal faktisk have alle driverne der står under XP.
Så får du også løst dit skærmproblem ved samme lejlighed.
Avatar billede rtl Nybegynder
14. oktober 2004 - 15:50 #9
Tonnybrandt fik mig på rette vej, og problemet er nu løst, så hvis du ligger et svar, får du pointene.

Jeg fik løst problemet ved at installere alle driverne fra den side, jeg skrev + en driver til mit grafik kort, da jeg ikke fik løst opløsning-problemet med de andre drivere.

Mange tak for hjælpen.

Rtl
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. oktober 2004 - 17:50 #10
Velbekomme og her er et svar *s*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. oktober 2004 - 18:24 #11
Takker for point :)
Avatar billede rtl Nybegynder
16. oktober 2004 - 00:54 #12
Det er mig, der takker :)