Avatar billede celebrity Nybegynder
13. oktober 2004 - 17:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Få informationer tilbageq

Hej eksperter!

Min lillebror har kommet til at slette en fil og tømme skraldespanden. Kan man på nogen måde genvinde de informationer. Han bruger Windows Xp.
Avatar billede celebrity Nybegynder
13. oktober 2004 - 17:35 #1
"Få informationer tilbage" selvfølgelig! ;)
Avatar billede belle Nybegynder
13. oktober 2004 - 19:14 #2
Det kan man da. Der findes mange forskellige programmer der kan finde dine filer igen.
Jeg bruger selv 'Get data Back' de få gang jeg er lidt for hurtig på aftrækkeren
http://www.runtime.org/
Avatar billede celebrity Nybegynder
13. oktober 2004 - 19:27 #3
Hehe ja, det var min lillebror vist ;) Tusind tak for det. Du smider bare et svar og accepterer med et smil :)
Avatar billede belle Nybegynder
14. oktober 2004 - 08:00 #4
her er et svar