Avatar billede zeth2610 Nybegynder
13. oktober 2004 - 14:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Motoracer 3 - Virker ikke til XP?

Hey..
Jeg fandt lige mit gamle motoracer 3 frem..
Men den siger at den ikke er lavet til at kører i xp..

Så findes der nogle updates til spillet, som gør at det kan kører i win xp?

På forhånd tak.
Mvh. Robin
Avatar billede and_ Nybegynder
13. oktober 2004 - 15:02 #1
Prøv at kigge denne igennem:
http://ramal.free.fr/mr3pc.htm

Der er nogen updates, nye baner og mc'er osv.... Det kan være du kan finde lidt der ;)
Avatar billede zeth2610 Nybegynder
13. oktober 2004 - 18:44 #2
Hmm, nu har jeg installeret patchen derinde fra, men den vil stadig ikke åbne spillet.. Den siger stadig den ikke er egnet til win xp!
Avatar billede and_ Nybegynder
13. oktober 2004 - 18:50 #3
Højreklik på din genvej eller den exe-fil den peger på -> egenskaber -> kompatilibitet (stavefejl er gratis) -> kør dette program i følgende tilstand hedder den vist....

Her kan du prøve at ændre lidt på indstillingerne....

det er et skud i tågen, men måske
Avatar billede zeth2610 Nybegynder
13. oktober 2004 - 18:55 #4
Nu har jeg prøvet.. Den vil stadig ikke gå ind i spillet!

"MotoRacer 3 er ikke kompatibel med denne version af Windows. Yderligere oplysninger får du ved at kontakte Atari."..
Avatar billede and_ Nybegynder
13. oktober 2004 - 18:58 #5
jeg er blank... desværre...
Avatar billede zeth2610 Nybegynder
13. oktober 2004 - 19:03 #6
Det er egentlig ret mærkeligt, for det virker på min stationære.. Min bærbar og stationære er lige hurtige, udovre et par små ting.
Avatar billede and_ Nybegynder
19. januar 2005 - 10:48 #7
så må det da være lukketid...
Avatar billede zeth2610 Nybegynder
22. januar 2005 - 19:43 #8
Lukker. Hvis nogle føler sig snydt pga. points, så sig det lige, for så må vi lige ordne det jo!

Folk klager bare over jeg ikke lukker mine emner, så jeg gør det lige! :-)