Avatar billede iq-n Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Virker GratisDNS?

Jeg sidder her (Down Under) og skal ind paa GratisDNS og aender min Primaer DNS, men kan ikke komme ind paa siden. Jeg kan sagtes logge ind, men kan ikke komme ind paa Primaer eller sekunder DNS, men godt de andre sider.

Og deres Forum (http://forum.gratisdns.dk/) virker heller ikke saa der faar jeg ingen hjaelp.

Er der ikke nogen der har bruger derinde, der lige kunne tjekke om det bare er mig der ikke kan komme derind
Avatar billede webcreator Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:06 #1
Hej.

Jeg kan sagtens tilgå både Primær og Sekundær DNS. Forummet kan jeg dog ikke komme ind på.
Avatar billede snowball Novice
13. oktober 2004 - 13:06 #2
Jeg har ikke nogen problemer med at logge ind og se/ændre i min primær DNS. Deres forum virker dog heller ikke hos mig, men de har jo også haft nogle problemer her de sidste par dage.

http://www.gratisdns.dk/ og nyhederne fra søndag d. 10. oktober 2004 @ 21:37
Avatar billede kawaki Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:10 #3
Jonas, gratisdns virker uden problemer og har altid virket... jeg har stadig ikke fået min ftp server til lige at gøre som jeg vil men finder jo en løsning... ps. har du fundet en ny dame der nede (down under) ? skal nok passe på den gamle til du kommer tilbage... knus mini
Avatar billede iq-n Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:22 #4
Jamen mini (ogsaa jer andre), hvorfor kan jeg saa ikke komme ind? Det virkede forleden. siden kommer ikke laengere end til "System besked:"
Avatar billede iq-n Nybegynder
14. oktober 2004 - 06:38 #5
Ok, det er aabenbart denne lille skod computer der ikke kunne klare opgaven. Jeg proevede paa en anden og det virkede. Hvem havde troed at man kom 6 aar tilbage (win98) i tiden naar man rejser til Australien?

Naa men tak for hjaelpen.

Og mini ang. det med pigerne, har jeg ikke fundet nogen endnu, men de er ret laekre naa de er paa vej hjem fra skole i deres miniskoert.