Avatar billede cyfer Nybegynder
07. marts 2001 - 17:42 Der er 14 kommentarer og
15 løsninger

Hvilken er bedst?

Dav..
Jeg vil have jer til at bedømme hvilke af deisse fire sider, der har den beste farvesammensætning/flottest...

http://offers.homepage.dk/new/home.html

http://offers.homepage.dk/new/home2.html

http://offers.homepage.dk/new/home3.html

http://offers.homepage.dk/new/home4.html
Avatar billede cyfer Nybegynder
07. marts 2001 - 17:43 #1
Ps. det skal selvfølgelig være inkl. når musen fløttes over menuen
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
07. marts 2001 - 17:45 #2
nummer 3
Avatar billede blood Nybegynder
07. marts 2001 - 17:45 #3
Ingen af dem!
Avatar billede prodic Mester
07. marts 2001 - 17:47 #4
Hvis man skal vælge, så nummer 3.
Avatar billede sjover Nybegynder
07. marts 2001 - 17:47 #5
Ikke helt glad for farverne,
men nr. 3 er bedst.
Avatar billede cain Nybegynder
07. marts 2001 - 17:51 #6
Det er helt klart nummer 3!!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. marts 2001 - 17:52 #7
2 eller 3... hælder mest til 3\'eren.
Avatar billede dna Nybegynder
07. marts 2001 - 17:56 #8
hmm! 3 eller 4 ! Det er de bedste efter min mening !!

dna
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
07. marts 2001 - 18:00 #9
Det er klart nr. 3 eller 4 de er pænest at se på og så er de ikke så forskellige fra hinanden som de andre men jeg synes du skulle vælge nogle helt andre farve find evt. nogen ideer på www.cwd.dk

- Kristian
Avatar billede kapla Nybegynder
07. marts 2001 - 18:07 #10
nummer 3 elller 4
Avatar billede cyfer Nybegynder
07. marts 2001 - 18:08 #11
jeg kan se at mange af jer ikke rigtig kan lide farverne, kan i evt. komme med forslag til andre farver så, for jeg har haft dette spørgmål om hvilke farver der var gode http://www.eksperten.dk/spm/54765
og i synes åbenbart at ingen af dem er gode, hmm lidt mærkelig:-)
Avatar billede cyfer Nybegynder
07. marts 2001 - 18:11 #12
indtil videre
2:I
3:IIIIIIII
4:III
Avatar billede cyfer Nybegynder
07. marts 2001 - 18:12 #13
HÆLDER selv mest til nr. 3
Avatar billede cyfer Nybegynder
07. marts 2001 - 18:12 #14
Nå!
Hvilke farver ville i foreslå da....?
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
07. marts 2001 - 18:15 #15
Jeg vil ikke forslå nogen farver men det nemmester er at beslutte sig for en farve også bruge en andre nuancer til resten ... men find idder på www.cwd.dk

- Kristian
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
07. marts 2001 - 18:17 #16
Men se eks. hvad jeg mener på www.counter-strike.dk (det med nuancer(stavet forkert))

- Kristian
Avatar billede meyersweb Nybegynder
07. marts 2001 - 18:22 #17
nr. 5
Avatar billede no_doubt Nybegynder
07. marts 2001 - 18:25 #18
Nummer 3 hvis det endelig skal være nogen af dem.
Avatar billede cyfer Nybegynder
07. marts 2001 - 18:30 #19
ny side, er den ikke pænere end 4:
http://offers.homepage.dk/new/home5.html
Avatar billede cyfer Nybegynder
07. marts 2001 - 18:32 #20
UPS, jeg mente end nr. 3
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
07. marts 2001 - 18:43 #21
tjo...
Avatar billede padde Nybegynder
08. marts 2001 - 00:05 #22
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. marts 2001 - 07:58 #23
absolut en 3\'er... de andre ser meget \"billige ud\"
Avatar billede blood Nybegynder
08. marts 2001 - 08:05 #24
cyfer

Jeg syns ikke det har noget med farverne at gøre. Jeg syns at det er selve designet der er for kedeligt
Avatar billede wildfred Nybegynder
08. marts 2001 - 11:03 #25
jeg ville sige at nummer 4 er den bedste men prøv engang at sætte den sammen med \"#3399CC\" som bagrund, og behold den eksisterendene menulinjefarve.

der efter nr.3
så nr. 2
og sidst og grimmest nr.1
Avatar billede goet Nybegynder
08. marts 2001 - 21:18 #26
Der begynder da at komme lidt farveholdning i din 5\'er. Brug noget energi på at lave et logo, og hvad du ellers skal have til at ligge på siden. Det hele skal jo helst hænge sammen. Ellers er det ligesom at starte i den ene ende og så håbe, at man får det til at hænge sammen tilsidst. Hvad med indhold, hvor meget tekst har du, har du nogle gode skarpe billeder, skal du have noget grafik liggende. Du kan lave en lille storyboard, hvor du skitser dine 5 sider op, og fordeler hvad der skal være på hver, det ser pænest ud, hvis der er en sammenhæng i farver, grafik og billedstil.god fornøjelse
Avatar billede elisabeth Nybegynder
09. marts 2001 - 02:25 #27
Jeg synes ligesom de andre at hvis du absolut skal bruge en af dem så skal det være nummer tre. Jeg er dog sikker på at du kan gøre det bedre. Det ville hjælpe lidt, hvis man vidste hvad du ville have på siderne. Har du tænkt på at ikke bruge blå? da den er lidt for midaldrende i denne sammenhæng.
mvh Elisabeth
Avatar billede stratoboy Nybegynder
11. marts 2001 - 22:01 #28
Nummer 1 er da den fedeste. Lidt anderledes, men nogle seje farver der akkurat kan gå til hindanden. Lav evt. den orange lidt lysere, men endelig ikke mere lilla på den blå!!!
Avatar billede cyfer Nybegynder
06. april 2001 - 09:33 #29
Hmm, jeg synes godt nok at nogen er jeres svar var lidt latterlige, med at sige at alle var klamme for sygt. Men jeg orker ikke at tage dem fra som var på den måde??!?!?!?!??!?!