Avatar billede gimp Nybegynder
12. oktober 2004 - 21:06 Der er 19 kommentarer

php 5 webhotel?

Er der nogen der kender et billigt eller gratis webhotel der kører php 5? Eller bare et der kører php 5 hvis der ikke er nogle billige?
Avatar billede googolplex Novice
12. oktober 2004 - 21:57 #1
Er det til test eller noget mere seriøst ?
Avatar billede gimp Nybegynder
12. oktober 2004 - 22:05 #2
først og fremmest til test men min kunde vil muligvis gerne fortsætte på webhotellet hvis det fungere ordentligt.
Avatar billede googolplex Novice
12. oktober 2004 - 22:36 #3
Jeg har ledt med lys og lygte efter et PHP hotel i et par uger og har ikke fundet noget seriøst, de fleste "opgraderer først når PHP bliver stabilt nok".

Så du skal ud i egen server (koster 100kr/måned i Tyskland), ellers tror jeg du må vente lidt endnu.

Men hvis du finder et, så sig endelig til :)

Jeg har dog også det krav, at safe_mode skal være OFF, det gør ikke tingene nemmere...
Avatar billede googolplex Novice
12. oktober 2004 - 22:36 #4
PHP hotel = PHP5 hotel
Avatar billede googolplex Novice
12. oktober 2004 - 22:37 #5
PHP = PHP5

:P
Avatar billede gimp Nybegynder
12. oktober 2004 - 22:43 #6
jeg kender et der drives af en dansk ven som bor i sverige http://www.cgroupab.com/
Avatar billede gf Nybegynder
12. oktober 2004 - 22:57 #7
Hej

Jeg kan varmt anbefale

http://hosting.serverguider.dk/

Mvh GF
Avatar billede googolplex Novice
12. oktober 2004 - 23:03 #8
Har de PHP5 ?

Hvad med safe_mode ?
Avatar billede googolplex Novice
12. oktober 2004 - 23:11 #9
Ja de kan, jeg kan bare lære at læse :P
Avatar billede gf Nybegynder
12. oktober 2004 - 23:31 #10
Hej

Jeg har lige haft kontakt til dem, de kører ikke PHP5 endnu, men planlægger en snarlig opgradering.

Mvh

GF
Avatar billede googolplex Novice
12. oktober 2004 - 23:38 #11
Hvor lang tid betaler man for af gangen, et måned, et år ?

Ellers må jeg indrømme at det ser godt ud.
Avatar billede googolplex Novice
13. oktober 2004 - 00:04 #12
Det skal dog lige nævnes at deres servere står i TYSKLAND, det skal man bare lige have med i sine overvejelser :-)
Avatar billede martinbk Nybegynder
13. oktober 2004 - 09:12 #13
Hvorfor dog det?.

Jeg har nogle servere stående i Düsseldorf, en ping af jubii giver mig ca. 6 ms. tilsvarende fra min adsl linie giver mig omkring 40 ms.

Min pointe er blot det kommer ikke en fis an på hvor maskinen står, men an på hvilken peering den har.
Avatar billede googolplex Novice
13. oktober 2004 - 10:19 #14
Nej, jeg er også bedøvende ligeglad (har selv hotel i Tyskland), men der er nogen der IKKE er ligeglade med at serveren ikke står i Danmark.
Avatar billede gf Nybegynder
13. oktober 2004 - 10:47 #15
Hej

Der betales abonoment for et år, husk at priserne er uden moms.

mvh

GF
Avatar billede googolplex Novice
13. oktober 2004 - 22:48 #16
GF

Hvor hurtige er deres servere på en 13-skala (hvis du har noget at sammenligne med) ?
Avatar billede googolplex Novice
13. oktober 2004 - 22:49 #17
martinbk: Hvad er peering egentlig for noget ?
Avatar billede gf Nybegynder
14. oktober 2004 - 10:07 #18
Hej

Du kan tjekke deres side serverguider.dk så kan du få et indtryk af hastigheden. Serverne ligger på en 3.1 GB ledning hcilket jo er ok :)

Mvh gf
Avatar billede topsite Nybegynder
21. november 2004 - 02:58 #19
Hej,

Jeg ved at www.webglobe.dk har PHP5 og jeg har netop købt et test-hotel hos dem, til at lege med PHP5, og det virker suværent - og så er der mulighed for at få slået SAFE_MODE fra!