Avatar billede celebrity Nybegynder
12. oktober 2004 - 20:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min skærm er ikke skarp og farverne er forvirrende

Hej eksperter!

Min skærm er ikke hvad man kan kalde optimal. Baggrunden flimrer lidt ligesom på et fjernsyn. Farverne passer overhovedet ikke! Jeg har prøvet med en skærmkalibrator hvor det egentligt bare blev værre og har prøvet at autoadjuste. Synes aldrig at resultatet bliver flot. Jeg har en EA17 Difusion LCD skærm (Fladskærm) mener ikke at den skal bruge driver. Der sidder vist en chip eller lignende i. Vær sød at hjælpe mig. Det går mig på nerverne!

Thx //Celebrity
Avatar billede celebrity Nybegynder
12. oktober 2004 - 20:30 #1
I kan prøve at se om i kan se det? Men på min skærm er det lidt utydeligt og baggrunden flimrer. http://www.mortenbo.net/maerkeligt.JPG
Avatar billede celebrity Nybegynder
13. oktober 2004 - 00:19 #2
Nå lukker :) Når ingen kan klare det spørgsmål..
Avatar billede screem_brille Novice
13. oktober 2004 - 01:02 #3
Det var måske lidt fjollet, jeg har f.eks netop først nu fået meldingen om dette spørgsmål, og en dag er ikke meget tid at give folk til at svare....
Avatar billede celebrity Nybegynder
13. oktober 2004 - 11:56 #4
Okay :) Opretter igen så :)