Avatar billede rdnhc Nybegynder
12. oktober 2004 - 17:19 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Debitor - postering er markeret af en anden bruger

En debitor har en markering som udligning som er ikke udført endnu. Nu vil jeg gerne udligne denne post i udligningsmodule men jeg kan ikke få lov til fjern denne markering. Jeg har været ind på alle bruger inkl supervisor men den siger stadig at den er markeret af en anden bruger. Er der en mulighed til fjerne?
Avatar billede lasse9740 Nybegynder
12. oktober 2004 - 22:20 #1
Debitor / Periodisk / Oprydning / Fjern markeringer
Avatar billede rdnhc Nybegynder
13. oktober 2004 - 08:57 #2
hej lasse, ja, den mulighed har jeg men den virker ikke. Jeg arbejde med Navision 2.1
Kunne det være en sætup fejl?
Avatar billede egeberg Nybegynder
18. oktober 2004 - 19:38 #3
Er det Navision C5 2.1
Avatar billede rdnhc Nybegynder
19. oktober 2004 - 08:51 #4
Ja det er Navision C5 2.1 (eller 2.10.3 build 21 som Om Navision C5 siger)
Avatar billede egeberg Nybegynder
19. oktober 2004 - 13:15 #5
Det kræver et konsulentbesøg, der skal åbnes op for et felt og rettes i data bagom systemet
Avatar billede rdnhc Nybegynder
19. oktober 2004 - 13:41 #6
Ikke helt den svar jeg ønskede men faktisk forvente.
Avatar billede egeberg Nybegynder
19. oktober 2004 - 14:01 #7
det skal siges at der er mange der har haft problemmet og meget få der kan løse det!
Avatar billede lasse9740 Nybegynder
19. oktober 2004 - 14:08 #8
Har du mod på selv at rette i specifikationskartoteket ?
-Det er nemlig her det sker.........
Avatar billede rdnhc Nybegynder
19. oktober 2004 - 14:13 #9
Nej lasse, hvis der bliver fortalt hvor og hvordan så gør jeg det. Jeg laver i hver en backup ekstra før jeg gør så en ting.