Avatar billede krsk Nybegynder
12. oktober 2004 - 16:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp www.gratisdns.dk

Hej eksperter,

www.mxhotel.dk har haft et uheld på deres postservere m.m.

Se her: http://www.gratisdns.dk/

Det er en go og faktisk indtil videre gratis servie. Derfor prøv at se om I kan hjælpe.

Kopieret fra deres forum:

"vi har 1 stiks meget defekt tabel i mysql, hvis nogen er VIRKELIG ekspert på det område, så kan man kontakte mig på vores IRC kanal (myisamchk kan IKKE hjælpe)..

Der er en dusør på $50 på at fixe tabellen..

regards, Peter - MXHotel/GratisDNS
"

Vh
Kristian
Avatar billede czar Nybegynder
12. oktober 2004 - 19:28 #1
Hey kristian, vi har fået fikset vores database..

Det viste sig at en colonne var gået i udu, men resten af data'en blev reddet (lidt ærgeligt.. men det går).

Tak fordi du fik folk til at se med.. :P Måske det er en herfra der har hjulpet, fik faktisk ikke helt styr på hvorfra han kom ;)
Avatar billede krsk Nybegynder
13. oktober 2004 - 09:20 #2
np! super arbejde.