Avatar billede kratluskeren Nybegynder
12. oktober 2004 - 13:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MySQL: hent placering af post i recordset

Hej
Når jeg foretager en søgning i min MySQL får jeg leveret en række resultater i et recordset som jeg kan udskrive, bladre i  etc. jeg har brug for at kende placeringen på en given post i dette recordset.

Eksempel på recordset efter at have søgt på '%juice' :
bananjuice
æblejuice
jordbærjuice
kattejuice

Kan MySQL nemt fortælle mig at jordbærjuice har placering 3?

Min liste over Juice indeholder 100.000 forskellige varianter så det er ikke så fedt at køre dem alle igennem i ASP for at finde placeringen på jordbærjuice
Avatar billede sth Novice
12. oktober 2004 - 15:43 #1
prøv at flytte den til MySql, det kan de svare på meget hurtig
Avatar billede kratluskeren Nybegynder
12. oktober 2004 - 16:23 #2
Spørgsmålet er flyttet hertil: http://www.eksperten.dk/spm/549585