Avatar billede kotler Nybegynder
12. oktober 2004 - 13:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Salgspartner søges

Til nyt forretningskoncept med stort udviklingspotentiale indenfor email-marketing søger jeg en B2B-sælger, der skal stå for skabelse af kontakt og tilknytning af annoncører. Konceptet kan sammenlignes med permission marketing firmaer som ”Yes2mail” og ”jatak.com”, men tilbyder ift. disse både brugere og annoncører en væsentlig merværdi. Jeg er ikke interesseret i at afsløre mere her, men uddyber selvfølgelig gerne idégrundlag for interesserede.
I øjeblikket foreligger der en færdigudviklet forretningsplan og en næsten færdigudviklet demo-version af sitet, som er anvendelig til salgspræsentationer og introduktion til forretningskonceptet. Det er planen, at der over den kommende periode(1-3 måneder) skal tilknyttes annoncører, samt viderudvikles på it-løsningen.
Kapitalen i opstartsfasen sikres via personlige indskud, men det er dog intet krav til dig, at du foretager et sådant.
Jeg forestiller mig, at tidsforbruget fra starten vil ligge på en 10-15 timer om ugen, og at du modtager en andel af selskabet.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
12. oktober 2004 - 13:40 #1
Jeg er meget interesseret i at høre nærmere, kan kontaktes på th@fbold.dk
Avatar billede pansrega Nybegynder
12. oktober 2004 - 17:38 #2
Hej - jeg har erfaring med markedsføring på nettet og salg B2C samt B2B. Kontakt mig på i8y2000@yahoo.co.uk - det lyder meget spændende!
Avatar billede morten20 Nybegynder
13. oktober 2004 - 10:41 #3
Lyder interessant. Send flere informationer på morten@joland.dk
Avatar billede kotler Nybegynder
14. oktober 2004 - 09:28 #4
Update: Jeg har kontaktet ovenstående, men hører meget gerne fra flere der kunne være interesserede.
Avatar billede rasm99 Nybegynder
24. november 2004 - 14:08 #5
hej - jeg har solgt markedsføring over nettet både b2b og b2c. Lyder som et spændende koncept. Du må gerne sende noget information på rasm99@hotmail.com
Avatar billede tomwell Nybegynder
17. december 2004 - 02:34 #6
Hej kotler ! - jeg vil også gerne kontaktes for at høre lidt nærmere omkring dit koncept :-)
Send venligst info til: Tomwell@hotmail.com
Avatar billede anonimo Nybegynder
18. december 2004 - 19:16 #7
Lyder interessant. Har arbejdet med salg, markedsføring, forretningsudvikling og internationalisering for flere online medie virksomheder. Send info på anonimo9990@yahoo.dk
Avatar billede kotler Nybegynder
22. december 2004 - 15:46 #8
Har fundet den rette person og lukker. Tak for interesse