Avatar billede ambrogio Nybegynder
12. oktober 2004 - 12:49 Der er 6 kommentarer

Skabelon af NetSupport.dk

Jeg vil godt have en mindre vurdering af denne skabelon. Jeg er selvfølgelig ikke færdig, men det var mere for at høre om der var nogle fejl evt. i andre browsere end IE.

Ser udlægget fornuftigt ud ? Er det til at bygge videre på ?
Avatar billede ambrogio Nybegynder
12. oktober 2004 - 15:58 #1
Så var det derfor der ingen feedback kom ... Url'en er: http://www.inter-fans.dk/netsupport.html som er den midlertidige placering.
Avatar billede ambrogio Nybegynder
14. oktober 2004 - 23:44 #2
Er det muligt at ligge ekstra point på spørgsmålet, og hvordan ?
Avatar billede wimmer Nybegynder
15. oktober 2004 - 19:51 #3
Synes den virker lidt rodet.. farverne er fine passer godt sammen.. ville nok have lavet et menu system til venstre og nyheder som blikfang..

//wimmer
Avatar billede douglas Nybegynder
20. oktober 2004 - 19:20 #4
Synes farvene fungerer fint, dog bliver de blå områder meget tunge.
Derudover virker det hvide område meget småt, når der er så mange kasser i det. Du kunne evt lave dem som 3x2 i stedet for 2x3 som nu, hvor de mindst prioriterede kasser er nederst. Derudover synes jeg du må lægge mere vægt på menuen, der falder lidt ud ved at være helt omkredset af firkanter, hvor kasserne på siden har bløde kanten. Prøv at føre en mere konsekvent stil på hele siden.
Logoet er lækkert nok, dog står den grønne ikke helt fedt til den mørke blå, og måske kunne "netsupport.dk" godt være lidt større...

Mine ord.
Avatar billede ambrogio Nybegynder
20. oktober 2004 - 19:53 #5
- Wimmer

Prøv at uddbyde hvorfor den virker rodet.

- Douglas

Tak for respons. Det er meningen med de store blå "tunge" områder, som jeg selv synes ser godt nok ud. Jeg vil prøve at lave boksene mindre.

Hvad mener du med menuen ? Skal jeg lave kanterne bløde også her ?

Logoet er denne grønne farve, og det kan der ikke laves om på. Derfor forsøgte jeg med at lave menuen også i denne farve. Netsupport.dk er lavet lidt mindre for at vise at det er websitets navn og ikke firmaets. Oprindeligt står firmaets navn igennem N'et. Det kan du evt. se på den nuværende side: www.netsupport.dk
Avatar billede douglas Nybegynder
14. april 2005 - 09:11 #6
Personligt ville jeg nok beholde det "gamle" designs udseende - da det simple og hvide altid er populært. Men ellers fungerer det nye design også fint som det er.