Avatar billede jangb Nybegynder
12. oktober 2004 - 10:08 Der er 2 kommentarer

Playstation blæser udskiftning

Hej,
jeg kan ikke finde en bedre kategori til PS2 hw-modding, så det blev her...

En kammerat har en PS2 som lyder som en støvsuger ... det har den vist altid gjort, men nu har jeg foreslået at skifte blæseren. Problemet er bare at jeg kan finde ZERO info om PS2 hardware, hvilken cfm-rating jeg skal gå efter, etc.

Er PS2-ejere bare ikke interesserede i at åbne deres kasser, eller har jeg ikke ledt de rigtige steder?

- Hvor finder jeg PS2 HW info (specielt interesseret i blæser-specs)?
- Nogen der har prøvet dette eller lignende?

Der er masser af point at hente, for jeg har råd og vil gerne ha' et svar. :-)
Avatar billede muffa Nybegynder
12. oktober 2004 - 10:14 #1
Avatar billede jangb Nybegynder
12. oktober 2004 - 10:44 #2
Tak for svar, det er nyttig info til sidste udvej. Der står nemlig intet om hvorvidt en ny blæser vil være mere støjsvag end den eksisterende, som jo reelt virker fint.