Avatar billede haka Nybegynder
11. oktober 2004 - 23:26 Der er 3 kommentarer

cd2 til doom3 ?

Jeg ville høre om man kan få cd2 til doom3 da min er gået i stykker.
Hvis der er en der har det billig til salg så vil jeg godt købe det.
Avatar billede belle Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:22 #1
hvis den er gået i stykker så gå ned i butikken med hele pakken (incl æske og manualer) der kan de muligvis bytte den. ellers må du kontakte producenten og høre om de kan sende dig en ny
Avatar billede haka Nybegynder
12. oktober 2004 - 17:20 #2
det er fordi at min HD gik ned og da jeg skulle install. det igen så var den knækket hvordan ved jeg ikke.
Avatar billede belle Nybegynder
12. oktober 2004 - 18:15 #3
det er fuldstændig ligemeget hvordan det er sket så længe du ikke har udøvet vold på den (smidt med den, bøjet den etc.) gå ned til din forhandler og forhør om de kan/vil bytte den eller se på producentens hjemmeside om de har en bytte service for defekte cd'ere. Evt skriv en mail til producentes support og forklar hvad der er sket