Avatar billede dosto Praktikant
11. oktober 2004 - 20:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sende ringetoner fra 3510i

Jeg har en Nokia 3510i og i manualen står der at en mms kan indeholde tekst, billeder og polyfoniske ringetoner. Foruden 4 forskellige billedformater understøtter mms-beskeder også MIDI filer. Men ak, jeg kan ikke sende ringetoner. Når jeg vil indsætte én i en mms, er mappen over ringetoner tom. Nogen der ved hvad er der galt?
Avatar billede relax Nybegynder
11. oktober 2004 - 20:17 #1
har du prøvet at gå ind i ringetoner og trykke på en...
der burde være noget der hedder vidersend eller noget...
Avatar billede dosto Praktikant
11. oktober 2004 - 20:26 #2
Nej, det er der ikke
Avatar billede dosto Praktikant
24. oktober 2004 - 22:35 #3
Det ser ikke ud til at der er nogen der kan hjælpe, så jeg lukker. Tak fordi du prøvede, relax.