Avatar billede ellebab Nybegynder
11. oktober 2004 - 19:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

EAN barcode font

Hej Eksperter
Jeg har et lille problem som jeg håber I kan hjælpe mig med..
Jeg skal bruge en font som automatisk genererer en EAN-13 stregkode udfra 12 cifre..
Jeg har en font der hedder UPC Height C, men den skal bruge en speciel kode som skal genereres i et særskilt program.. Hvis jeg taster 570610236123 ind i programmet, får jeg koden: z<(kq"!m=dgbcde< fra programmet. Er der nogen som kender en font man kan bruge i f.eks. word, hvor man bare taste sine cifre ind, og så vælge sin barcode font???
Avatar billede roenving Novice
11. oktober 2004 - 22:56 #1
Hvad med denne: http://www.barcodefontshop.com/

(Jeg føler mig heldig på denne google-søgning: http://www.google.dk/search?hl=da&q=font+ean-13&meta= !-)
Avatar billede ellebab Nybegynder
12. oktober 2004 - 11:26 #2
Det skal helst være en freeware font, og desuden skal du hos det firma du henviser til, også bruge et program til at generere barcode koden med..
Avatar billede ellebab Nybegynder
08. marts 2005 - 12:56 #3
lukket