Avatar billede dkge Nybegynder
11. oktober 2004 - 14:21 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

højreklik på en mappe

Hej Experter.
Kan i hjælpe mig med et problem.
Når jeg højre klikker på en mappe kommer der
en boks op hvorpå der står:
Explorer.exe har fundet en fejl og afsluttes
informere Microsoft om fejlen
der står en bunke og nederst er der denne linje=

C:\DOCUME~1\GERTEM~1\LOKALE~1\Temp\WER113.tmp.dir00\appcompat.txt

Mange hilsener
Gert Em
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. oktober 2004 - 19:14 #1
Jeg har selv haft den fejl, men ved ikke hvad den skyldes. Du kan prøve systemgendannelse, hvis du kan. Måske skal der mere til. Filen der, er fejlmeddelelsen til Microsoft
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. oktober 2004 - 19:15 #2
Hvilket styresystem har du?
Avatar billede dkge Nybegynder
11. oktober 2004 - 19:58 #3
Jeg har windowsxp pro,og det er en meddelse der bliver sendt til Microsoft.
Jeg vil prøve en system gendannelse.
Jeg har ellers brugt den metode hvor min windows skive er i drevet og skriver
i mappen kør =sfc- og så viedere lige fedt hjalp det.
Er det i temp mappen der er en fejl?
Venlig Hilsen
Gert
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. oktober 2004 - 20:07 #4
Jeg tror ikke at problemet ligger i temp mappen, men du kan da prøve at slette den. Det er muligt at du måske får brug for at køre en repair af Windows, du kan se hvordan her på Catbody´s udmærkede side http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair. Du kan måske nøjes med en geninstallation af Internet Explorer, den står også på siden
Avatar billede dkge Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:13 #5
Hej igen.
Det er sørme en fantastisk god side du henviste mig til, jeg prøvede at reparere internet explorer via den side, men jeg kan stadigvæk ikke højreklikke på en mappe uden den samme meddelse kommer frem og jeg kan ikke gå tilbage i systemgenndannelse
mere end en dag,det er da noget jusks,er der andre forslag? eller er det endnu engang
en formatering jeg skal igang med.
Mange Hilsener Gert
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:45 #6
Ja, Catbody´s side er rigtig god ;) Formatering er vel lige drastisk nok, jeg har set et sted, at en "repair" løste problemet. En anden mulighed er, at det er et program der gør det der. En (godt nok besværlig) måde at finde af det på, er at, af og geninstallere programmer et af gangen (husk genstart). Da det skete for mig, havde jeg mistanke til Bluetooth fra Logitech, men fik det aldrig bekræftet
Avatar billede dkge Nybegynder
11. oktober 2004 - 23:09 #7
Hej.
Jeg forsøger engang imorgen med at fjerne nogle programmer.Så må vi se om det kan
gøre det.
Jeg kommer igen imorgen, foreløbig tak
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. oktober 2004 - 23:12 #8
Ok, godnat ;)
Avatar billede dkge Nybegynder
12. oktober 2004 - 01:01 #9
Hej igen jeg har lige lavet en undersøgelse af disken og rep af den efter at havde
fjernet et par små programmer så jeg ved ikke hvad det er, der var årsagen.
Så du skal havde dine point og jeg siger mange tak for at du ville hjælpe mig.
Hvordan er det nu lige jeg skal gøre for at du får dine point?
Mange Hilsener.
gert
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
12. oktober 2004 - 17:39 #10
Jeg har søgt lidt på årsagen, men kan ikke finde noget, men det var da godt at lykkedes :) Du kan give point ved at markere mit brugernavn, og klikke "accepter"
Avatar billede dkge Nybegynder
13. oktober 2004 - 12:55 #11
Har du fårt point forevernewbie
Hilsen gert
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. oktober 2004 - 16:00 #12
Næh, ikke endnu :) Prøv at klikke på mit brugernavn, og derefter på "accepter", så skulle det virke. Når der står "accepteret svar", ud for brugernavnet på siden, er pointene givet :)
Avatar billede dkge Nybegynder
13. oktober 2004 - 17:10 #13
Hej.
Jeg har prøvet flere gange på alle dine svar.
først på dit navn og så på accepter,det virker ikke.
Gert
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. oktober 2004 - 18:00 #14
Det har åbenbart virket alligevel, for jeg har fået dem. Tak for det :)