Avatar billede ambrogio Nybegynder
11. oktober 2004 - 14:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til leje af videokamera

Jeg skal leje et videokamera, og vil gerne høre omkring priser og hvor dette kan gøres ?

Gerne med egne erfaringer ..
Avatar billede bleze Nybegynder
11. oktober 2004 - 18:41 #1
Kan det svare sig at leje?  Normalt binder man sig for 12 måneder.. . Du kan få et helt nyt JVC digitalt miniDV cam til 2500 kr. Kig på edbpriser.dk
Avatar billede ambrogio Nybegynder
11. oktober 2004 - 19:59 #2
Det skal bruges til en projekt opgave så jeg tænkte at man bare kunne leje i en måned .. Jeg går ikke ud og giver 2500 kr.- for en engangsforestilling.
Avatar billede bleze Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:43 #3
Kender ingen steder der lejer ud så kort tid....  Måske skal du finde en privat person