Avatar billede mailliw Nybegynder
07. marts 2001 - 13:45 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

glemt adgangskode til outlook express 5

Åh nej - jeg har glemt min adgangskode ( under oprettelse af identiteter) til outlook express.
Kan jeg på nogen måde finde adgangskoden, så jeg kan komme ind i outlook express igen ???
Avatar billede makse Nybegynder
07. marts 2001 - 13:53 #1
Du kunne prøve at slette dine .pwl filer
Avatar billede machholdt Nybegynder
07. marts 2001 - 13:56 #2
Prøv at skrive regedit i kør-boksen, og så

HKEY_CURRENT_USER\\Identities\\{91566AA0-E632-11D4-8EA0-00C026112FDD}\\Software\\Microsoft\\Outlook Express

Kan osse ligge andre steder, men mener at den skulle ligge der og gemme sig, altså dit passwrd.
Avatar billede mailliw Nybegynder
07. marts 2001 - 13:57 #3
Det har jeg prøvet, men det ændrer ikke noget - jeg kan stadig ikke komme ind
Har du andre forslag ???
Avatar billede mailliw Nybegynder
07. marts 2001 - 13:58 #4
>>machholdt
Hov den sidste kommentar var ikke ment til dig men til makse. Jeg vil starks prøve hvad du har forslået.
Avatar billede machholdt Nybegynder
07. marts 2001 - 14:03 #5
Jeg har ikke selv mail programmet, så jeg er ikke helt sikker, meeen.. Der burde ligge noget info der.. Men kan osse lige prøve at kigge på min anden pc!! Selvom det vist er outlook jeg bruger på den maskine...
Avatar billede makse Nybegynder
07. marts 2001 - 14:04 #6
Du kan se her hvordan det skal gøres.

http://www.tomsterdam.com/insideoe5/faqs/how.htm#delnopass
Avatar billede mailliw Nybegynder
07. marts 2001 - 14:05 #7
>>machholdt
Jeg har prøvet at skrive regedit i kør-boksen.
men forstår ikke hvad du mener med det næste?
Jeg forstår altså ikke hvordan jeg skal finde eller hvor jeg skal finde mit password i registreringsdatabasen. Prøv lige at forklare det næremere, hvad jeg skal gøre
Avatar billede machholdt Nybegynder
07. marts 2001 - 14:06 #8
Det skal lige siges at det nummer der står i den sti jeg har indtastet ikke er en gyldig kode, da jeg ikke vil sætte min egen ind!!
Avatar billede snowball Novice
07. marts 2001 - 14:06 #9
Se evt. http://www.tomsterdam.com/insideoe5/faqs/how.htm#delnopass hvis du har en anden indentitet så du kan starte Outlook ! Så har du da i hvert fald mulighed for at rede dine mails.

Snowball
Avatar billede snowball Novice
07. marts 2001 - 14:07 #10
makse: Sorry, din besked kom mens jeg skrev min ;)

Snowball
Avatar billede machholdt Nybegynder
07. marts 2001 - 14:08 #11
Du skal skrive regedit ikk.. Og bagefter åbner editoren.. Og der finder du så \"mappen\" Hkey_Current_user.. og dobbelklikker på den!!

Og så finder du identities inde i Hkey_current_User og dobbelklikker på den..

Og så klikker du på den næste der kommer frem, og så software, og så microsoft, og så outlook expres, og så versionsnummeret! Når du har findet det så skriv lige!!
Avatar billede machholdt Nybegynder
07. marts 2001 - 14:11 #12
Hov sorry.. imellem hkey_current_user og ddin id, er der slevfølgelig lige identities!! som du skal klikke på!!
Avatar billede machholdt Nybegynder
07. marts 2001 - 14:12 #13
Hvis du skal gemme din beskeder er du nødt til at importere dem ind i en anden profil, som Snowball så rigtigt siger!
Avatar billede machholdt Nybegynder
07. marts 2001 - 14:14 #14
find værdigen \"Store root\" og husk hvor den er gemt henne! Så højreklikker du på dit identitetsnummer, og deleter den. Og så skal du bagefter slette \"Store Root\" som du skulle huske hvor var gemt henne!
Avatar billede hojben Novice
07. marts 2001 - 14:35 #15
Der er et program som hedder revilation. Med dette program kan du se hvad der gemmer dig bag *\'erne.

Jeg kan bare ikke finde et site.... *øv*
Avatar billede machholdt Nybegynder
07. marts 2001 - 14:41 #16
Det kan han jo ikke bruge, når koden ikke står der i forvejen.... men ellers et ret så anvendelit program.. HEHE
Avatar billede mailliw Nybegynder
08. marts 2001 - 19:44 #17
>>machholdt
Åh nej
Jeg har lige slettet min GUID - altså det der lange nummer, hvor ud fra min username står i høje side - og så forsvandt hele min identitet - det vil sige hele min identitet for outloook express - ud/ind mail, adressekartotek.
Øv Øv Øv
men jeg må nu nok tilstå, at jeres forklaringer ikke lige frem har scoret point med hensyn til det pædagogiske.
Kan I/du ikke lige prøve at forklare det ( forestil dig at jeg er en amøbe, så går det nok lidt lettere) ???
Det kunne jo være rart til en anden gang.

Desuden er der nogen måde på hvordan jeg kan genoprette min slettede identitet - det var jo blot et enkelt tryk på en knap.
Avatar billede dyzoc Nybegynder
09. marts 2001 - 00:43 #18
Sådan går det, når man roder med registreringsdatabasen i win9x... Det havde nok være klogt at lave en backup, før du begyndte at slette løs!
Avatar billede mailliw Nybegynder
08. juni 2001 - 09:05 #19
Kære Mailliw
Du må hellere høste pointene selv