Avatar billede jdavid Nybegynder
11. oktober 2004 - 11:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Venter på at microsoft access accepterer DDE kommandoer

Hej. Jeg har et besynderligt problem når jeg skal flette en accessbase med et worddokument. Uanset hvilken af mine baser jeg vælger, så fryser maskinen, mens der i en dialogbox står "Venter på at MS Access accepterer DDE kommandoer". Det har virket fint altid, og der er ikke ændret i konfiguration på pc'en eller noget. Det er kun denne ene pc der har problemer, andre pc'er i netværket kan sagtens flette de to filer. OS er WinXP med Office 2000. Er der nogen der har et bud på hvad det kan være?
Avatar billede sjap Praktikant
11. oktober 2004 - 12:15 #1
Fejlen lyder godt nok ikke helt som din, men måske kan du finde lidt hjælp alligevel ...

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;198916&Product=acc
Avatar billede overchord Nybegynder
11. oktober 2004 - 13:09 #2
Jeg ved ikke om Nogle af properties kan vaere4 nedarvet eller om en bruger har pillet ved noget.
Det eneste jeg kan foreslaa er at kigge under Tools -> Options -> Fanebladet Advanced.
I venstre kolonne er Der to tickboxe til DDE - check om Ignore DDE requests er slaaet til ved en fejl.  Check evt ogsaa om OLE/DDE timeout er blevt aendret - defauly er 30 sek.
Avatar billede jdavid Nybegynder
11. oktober 2004 - 15:26 #3
sjap> Nej der var ikke rigtig nogen gevinst...

overchord> Brugeren har ikke pillet ved noget, og sjovt nok havde hun samme problem for et par uger siden. Det gik pludselig over af sig selv.

Jeg prøver lige dit forslag og vender tilbage hvis det virker.
Avatar billede jdavid Nybegynder
10. december 2005 - 00:14 #4
lukker ..