Avatar billede hjælperen Nybegynder
20. april 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Milto

Hvem kan hjælpe mig?

                      Er der nogen der kan hjælpe med koderne til mailto kommandoen, sådan at
                      e-mailadressen kommer til at stå i feltet CC. Jeg har behov for at der er tre der for
                      den samme mail fra en formular.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 1999 - 01:15 #1
Hejsa hjælperen.

Jeg tror ikke det her sted er det rigtig for dit spørgsmål, det er nok kun fordi folk lige kigger de ser hvad du spørg om, prøv html næste gang.. bare et godt råd fra mig.

Men jeg kan da lige smide koden af i farten her:

<A HREF="mailto:mcp@post9.tele.dk?subject=Subscribe to mailinglist&ccmcp1@forum.dk; mcp@sol.dk;
test@michael-jensen.dk&body=I'd like to subscribe to the mailing list please">Link text</A>

Og så syntes jeg der skal være nogle flere af din type..  300 point for det her spørgsmålk..  bare super

Avatar billede hjælperen Nybegynder
20. april 1999 - 01:20 #2
Jamen tak!

jeg skulle bare bryge den ene ting. så har jeg nok ikke brug for eksperten mere
Avatar billede peter_plys Nybegynder
25. maj 1999 - 22:46 #3
FAke spørgsmål !!!!!!!

MCP er også denne person !!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 1999 - 22:51 #4
er jeg det????

/MCP