Avatar billede r0bb1n Nybegynder
10. oktober 2004 - 23:52 Der er 3 kommentarer

Søger hjemmeside designer til skak community

Hej vi er en gruppe mennesker som går og leger med tanken om at lave et internationalt skak community..

Det vi søger i øjeblikket er en hjemmeside designer..

Vi har nogle ideer selv hvordan siden skal se ud men en designer ville kunne lave vores drømme til realiteter!

Vi har allerede domæner til sitet og php programmøre!

Hvis du er interreseret så skriv venligst en mail til skak@robbin.net med evt msn mail og yderligere info

mange tak!
Avatar billede genixdk Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:01 #1
Hejsa. Hvorfor ikke bruge postnuke. Jeg har et hobby firma der hjælper med at lave billige foreningshjemmesider. Fang mig på jens[a]justgeek.dk
Avatar billede carsten_mc Nybegynder
21. november 2005 - 08:19 #2
Dav.

Jeg skriver angående det skak community, i kunne tænke jer at få lavet.

Jeg er medstifter at et lille firma ved navn CLC Design, og vi er interesseret i at lave jeres site.

Hvis i stadig er interesseret i at få lavet en hjemmeside, så send venligst en mail tilbage til mig. Gerne med nogle tegninger over hvordan i havde tænkt, at sitet skulle se ud. Hvis i ikke kan det, så send blot hvilke farver og menuer der skal være på jeres hjemmeside.

--
Hilsen
Carsten Meldgaard, CLC Design

carsten.meldgaard@gmail.com
Avatar billede carsten_mc Nybegynder
21. november 2005 - 12:38 #3
Min email-adresse er den jeg bruger på msn.