Avatar billede relax Nybegynder
10. oktober 2004 - 20:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

programering for newbs

hej experts.

jeg ville lige høre om i kender et progam eller en bog om programering for nybegyndre.
og jeg mener VIRKELIG nybegyndere.
findes der sådan en bog ??? og ved i hvor man kan købe den og hvor meget den koster ca. ????????

mvh emil
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. oktober 2004 - 20:47 #1
Nu er programmering jo et meget vidt begreb - hvad er det du vil programmere?
Til web? eller hvad?
Avatar billede relax Nybegynder
10. oktober 2004 - 20:51 #2
ja jeg ved godt at programering er ikke lige til men jeg har en ven der os er startet helt fra bunden og nu kan han lave et program der kan lukke pcen ned om fx 10 min.
det er bare sådan noget jeg vil kunne alts små programer til windows
Avatar billede pbf-group Nybegynder
10. oktober 2004 - 20:55 #3
du kunne jo fx bruge c++. man kan både downloade programmer der kan skrive dem, låne bøger på biblioteket og købe bøger på idgforlag.dk
Avatar billede pbf-group Nybegynder
10. oktober 2004 - 20:57 #4
fx dev c++. søg det på google. du kan også downloade en bog om c++ på dansk her.
www.idgfolag.dk og klikke på gratis e-bøger i menuen og så klikke på C++ (Kris Jamsa).
her kan du downloade bogen i pdf format.
Avatar billede pbf-group Nybegynder
10. oktober 2004 - 20:58 #5
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. oktober 2004 - 21:26 #6
Hvis du kigger i kategorien http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/ vil du kunne se, at der er mange programmeringssprog..

Du skal finde ud af, hvad det er du vil.. hvilket sprog..

Der er skrevet bøger og websitets til *alle* sprogene...!
Avatar billede relax Nybegynder
11. oktober 2004 - 20:14 #7
ffbbfs
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. oktober 2004 - 23:26 #8
chewbacca.........