Avatar billede loui-lol Nybegynder
10. oktober 2004 - 19:35 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hva syns I?

Hej!

jeg ahr siddet og lavet lidt i dag og i nat, men ville lige høre om det er helt tosset. Synes selv det er okay, men ville lige eksperterne?!!

Louise

http://www.louiselund.dk/marollesdigte.dk/
Avatar billede trekkies Juniormester
10. oktober 2004 - 19:41 #1
Du mangler en tilbage knap til din start side.
Lidt for meget lyserødt, men det er kun min vurdering.
Der er kun nogle af dine knapper som er et link.
Avatar billede trekkies Juniormester
10. oktober 2004 - 19:43 #2
Det vil være en god ide at undersøge din side hos W3C:
http://validator.w3.org/
Avatar billede bertelbrander Novice
10. oktober 2004 - 19:46 #3
Det varer lidt for længe inden siden vises, pga. for meget tung grafik.

Det er ikke ret let at læse overskriften (marollesdigte).

For lyserød.

Der burde være en mørk rød streg for oven og for neden på undersiderne.

Ellers ok, bruger Firefox.
Avatar billede apo Praktikant
10. oktober 2004 - 19:47 #4
Nu er lyserød ikke lige min farve (da jeg er en mand) :b

Men, bortset fra det synes jeg sådan set at grafikken er i orden men, at den lyserøde farve er for dominerende (der er stort set ikke andre farver, hvilket kan gå hen og blive for trivielt i længden). Prøv at mixe nogle andre farver ind i det lyserøde design.

Dernæst bliver jeg forvirret over, at jeg kun kan klikke på nogle af de ni felter nederst på siden (sorg, o.s.v.), men ikke dem alle. Der bør være en dybere mening med at felterne er 'klikbare' (enten er alle klikbare eller også er ingen af dem).

Men ellers synes jeg at din side er OK.

Apo
Avatar billede relax Nybegynder
10. oktober 2004 - 19:53 #5
nice...
Avatar billede loui-lol Nybegynder
10. oktober 2004 - 19:57 #6
Oki. takker for kommentar.. Ja, ved godt der mangler lidt. har kun lavet de 3 kanpper. og mangler også en tilabgeknap.. Ja, den er meget lyserød, har også overvejet flere farver..
Avatar billede loui-lol Nybegynder
10. oktober 2004 - 19:58 #7
har i forslag til andre farver?
Avatar billede apo Praktikant
10. oktober 2004 - 20:08 #8
Pastelfarver passer vist godt til dit sites budskab. Måske kan du gøre den lyserøde farve mindre dominerende ved, at kombinere den med nogle lyse gule og orange farver (evt. til knapperne)? (jeg bruger ikke selv de farver, men hvis du kombinerer dem korrekt tror jeg at det kan blive pænt).

Prøv at lege lidt med farvekombinationerne :-)

Apo
Avatar billede alanschmidt Nybegynder
04. november 2004 - 15:03 #9
Hey,

Der er ligeså mange meninger som der er besøgende.

Ideén synes jeg er kanon.
Det et spændende at du arbejder med udtryk i dit skriftvalg på knapperne, som spiller fint sammen med dit underliggende grafikvalg.

Et spørgsmål kunne være, hvilken farve der er fælles for alle dine punkter, eller om der skal indarbejdes flere farver, eller nuancer af samme farve.

Som andre også har nævnt, så skal du have aktivitet på alle dine knapper.
Pas på med at lave et site, der har sider der er "under construction" det giver mange minus point.

Husk altid at se og vurdere dit arbejde i flere forskellige browsere.
jeg har åbnet det i Firefox, der bliver det ikke vist så godt.
Det kniber med pladsen, så der bliver vist scrolbars omkring både top og bundgrafik.

Men det er et spørgsmål om små rettelser.

Giv lyd når der er nyt, så vil jeg gerne se det igen

venligst
Alan :)
Avatar billede alanschmidt Nybegynder
04. november 2004 - 15:06 #10
Hey,

det kunne være spænden at høre hvilket software du har designet den i.

Alan ;)
Avatar billede loui-lol Nybegynder
04. november 2004 - 19:04 #11
hey.. takker for kommentar..
Soden er kommet op, så kig her engang www.marollesdigte.dk - den er også lavet. kun designet/farverne..

Jeg bruger fireworks og notepad til kodning..
Avatar billede trekkies Juniormester
04. november 2004 - 19:09 #12
Gode billeder.

Men hvis man klikker på et af dine links, og klikker på < inde på den nye side, så kommer der 2 top menuer.
Avatar billede loui-lol Nybegynder
04. november 2004 - 19:24 #13
jeg ved det med at der kommer flere menu'er.. det er fordi den ikke er kodet færdig.. og sådan noget sker, når man arbejder med frames... ;(
Avatar billede alanschmidt Nybegynder
04. november 2004 - 20:57 #14
Hey,

Meget bedre farvebalance en den første udgave.
Så er der bare lidt der drille med dine frames, det er sikkert bare at rette koderne så siderne bliver loaded i de korrekte frames.

Glæder mig til at læse et par af digtene.

Alan ;)
Avatar billede loui-lol Nybegynder
30. januar 2005 - 22:37 #15
Nå, lukker her. men i kan følge med på www.marollesdigte.dk