Avatar billede turbo3000 Nybegynder
10. oktober 2004 - 18:16 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Gode netbutikkere, hvor handler I?

Hej eksperter

Jeg står i den situation, at jeg vil købe over nettet.
Jeg har læst div. anmeldelser om netbutikker, og synes de næsten alle får generelt dårlige anmeldelser.
Dette kan jo skyldes flere ting, dels skal man måske høre sagen fra begge parter. Dels er det nok mest de utilfredse kunder, der skriver anmeldelser.

Jeg har før handlet hos SHG A/S, og væres yderst tilfreds, og de får da også generelt gode andmeldelser. Men de forhandler så ikke den pågældende vare.

Kan I anbefale nogle butikker, eller fraråde?
Hvor handler I selv?

_hygge_
Avatar billede atlanta Nybegynder
10. oktober 2004 - 18:43 #1
Det kommer jo meget and på hvad du skal have og hvad du ikke skal have :)

Men jeg har da generelt meget gode erfaringer med Cable-Team ( www.CableTeam.dk )

MVH
Jesper
Avatar billede zhristian Nybegynder
10. oktober 2004 - 19:16 #2
www.itbutikken.dk < den holder 100%! Kan ikke sige dårlige ting om den :)
Avatar billede snowball Novice
10. oktober 2004 - 19:37 #3
Personligt handler jeg så godt som altid hos MidtData (www.midtdata.dk). I de 10+ gange jeg har handlet hos dem, har jeg kun 1 gang oplevet problemer med 1 af de varer jeg har købt hos dem. Heldigvis bor jeg ikke så langt derfra (hvilket også er en af årsagerne til at jeg handler der), og der var ikke nogen problemer med at få byttet den pågældende vare.

Mht. at du hører dårligt om nogle butikker, så vil du kunne finde dårlige erfaringer med alle butikker - det er kun et spørgsmål om at spørger personer nok. Selvfølgelig er der nogle butikker du vil høre mere dårligt om end andre, men generelt set vil du kunne finde noget dårligt om alle butikker.
Avatar billede bukkebruse Nybegynder
10. oktober 2004 - 20:22 #4
Har handlet mange gange med SHG, Itbutikken, Midt-data, Multimedia-experten og Electronic Center og har kun positive oplevelser. Kig efter E-handelsmærket. Det er ingen garanti, men et godt tegn.
Avatar billede haverslev Novice
10. oktober 2004 - 20:51 #5
Handler mest med www.midtdata.dk, www.itbuttiken.dk og lidt www.bj-trading.dk  fimamæssigt handler vi med: http://www.websales.dk/  - ingen af stederne har der været problemer af nogen art.
Avatar billede therevelation Nybegynder
11. oktober 2004 - 05:53 #6
handler hovedsageligt også på www.shg.dk primært pga deres gode levering og service. har også handlet andre steder men som de andre nævner...hvad kigger du efter :)
Avatar billede turbo3000 Nybegynder
11. oktober 2004 - 13:13 #7
Jeg kigger efter en Linksys router.
Så er jeg bare lidt i tvivl om, jeg bare skal købe hvor den er billigst, eller hvor jeg får en god service?
Avatar billede bukkebruse Nybegynder
11. oktober 2004 - 18:04 #8
Hvis man ser på de mest populære routere fra Linksys:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18494
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18491
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=18516
er prisforskellen under 100 kr.

Check barometret for de billigste forhandlere.
Avatar billede turbo3000 Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:55 #9
Takker for svarene

-hygge-
Avatar billede turbo3000 Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:55 #10
andre der vil have point...?
Avatar billede snowball Novice
24. oktober 2004 - 17:12 #11
Tja, vi kan vel dele dem imellem os der har deltaget.
Avatar billede therevelation Nybegynder
24. oktober 2004 - 21:10 #12
. :o)