Avatar billede speedy1979 Nybegynder
10. oktober 2004 - 15:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ændring af produktnøgle

Jeg har købt en WinXP-prolicens til en pc, hvor der i forvejen ligger en XP pro med en ugyldig produktnøgle.
Sagen er den at jeg ikke kan opdatere den gl. XP pro online med SP2 uden den gyldige produktnøgle, fair nok.

Men hvordan får jeg "overskrevet" den gl. version af produktnøglen uden at geninstallere alt (og miste en masse)?
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2004 - 15:24 #1
MÅSKE DET UDFØLIGE SVAR HER:
http://eksperten.dk/spm/410963
Avatar billede haverslev Novice
10. oktober 2004 - 15:59 #2
Klik Start, klik på kør.
Skriv: regedit, og klik OK.
Find følgende mappe:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents
I højre side af skærmen, H-klik på  OOBETimer, og klik Modify.
Ændre mindst et af tallene for at deaktivere.
Klik på Start, Klik på kør.
Skriv følgende: %systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a
Klik Ja til, jeg vil activere osv, Klik på næste.
Klik på Skift Produkt nøgle.
Skriv den nye produkt nøgle ind her og klik updater/update.
Avatar billede buddy45 Juniormester
10. oktober 2004 - 16:11 #3
Avatar billede speedy1979 Nybegynder
10. oktober 2004 - 16:23 #4
Indtil videre har XOU givet mig det svar jeg søgte, derfor en afvisning til haverslev!
Avatar billede screem_brille Novice
10. oktober 2004 - 18:22 #5
hmm så du mener at den tråd du henviser til giver et bedre svar end haverslev gjorde ? undrer mig lidt, for den tråd bærer da præg af en del mudderkastning, men ok *G*
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2004 - 16:17 #6
ok,så her er der et svar,men egeligt er det vel ret lækkert,at
man kan gøre et pirat kopi af xp LOVLIGT.
Avatar billede screem_brille Novice
12. oktober 2004 - 17:35 #7
sorry det var egneligt ikke ment på dig xou, lød bare underligt at man hellere vil give dig point for at linke til den tråd, end give manden med et korrekt og sobert svar pointene (der skulle ikke have : du henviser til, men han henviser til)
Avatar billede speedy1979 Nybegynder
06. juli 2007 - 14:28 #8
Løst
Avatar billede screem_brille Novice
06. juli 2007 - 15:59 #9
anmeldt.