Avatar billede mortenkjeldberg Nybegynder
07. marts 2001 - 11:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilpasse baggrundsbillede til skærm

Hej
Kan man tilpasse et baggrundsbillede så det tilpasser sig skærmen det ses i. Jeg tænker på om der er en width property der kan sættes til 100%(ex)eller om man skal lave en tabel for at kunne gøre dette.

Venlig Hilsen
mk
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. marts 2001 - 11:31 #1
Pt er der ikke nogen af browserne der lader dig strække eller krympe et baggrundsbillede. Det nærmeste du kan komme er at have 117 billeder liggende på serveren og så vælge det der passer. Lovlig dyrt.
Avatar billede sjover Nybegynder
07. marts 2001 - 11:33 #2
Du kan godt sætte height og width til 100%, men det bliver billedet nok ikke kønnere af i de forskellige skærmstørrelser.
Avatar billede sjover Nybegynder
07. marts 2001 - 11:33 #3
Sorry, ikke som baggrund (Sorry)