Avatar billede sixkiller Nybegynder
10. oktober 2004 - 11:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ingen forbindelse

hej eksperter.

vi har lige fået trådløst internet men forbindelsen er meget svingende.
nogle gange er der overhovedet ikke nogen forbindelse. (hvilke er VIRKELIG irrerterende hvis man surfer på nettet eller spiller online.)

hvad kan jeg gøre for at få denne forbindelse mere stabil... ?

mvh søren.
Avatar billede relax Nybegynder
10. oktober 2004 - 11:38 #1
mmm.
har haft samme problem.
prøv at flytte routeren tættere på pcen og evt sluk og tænd bag på routeren hvis forbindelsen er HELT dårlig.

det kan også være hvis der er flere online skal pcerne jo dele forbindelsen.
Jeg har tit oplevet at hvis en anden pc står tættere på routeren 'æder' den al forbindelsen.

du får bedste resultat hvis routeren et tæt på din pc og hvis ingen andre pcer er tændt....
Avatar billede sixkiller Nybegynder
10. oktober 2004 - 11:39 #2
okay tak relax prøver det lige 2 sec
Avatar billede sixkiller Nybegynder
10. oktober 2004 - 11:42 #3
wow det virkede.
forbindelsen er perfekt nu.
tak relax