Avatar billede cl_larsen Nybegynder
09. oktober 2004 - 20:34 Der er 6 kommentarer

Min computer går ned i Battelfield

Hej Eksperter. Jeg har lige inveteret i et radeon 9800 pro 128ddr grafikort (samt ny skærm). Problemet er at min computer er begyndt at gå ned når jeg spiller ballelfield...
det har den så aldrig gjort.. jeg troede først at det kunne være varmen pga den måde computeren står på men nu har jeg prøvet at åbne kabinettet og sætter en blæser på -samme resultat-(.
Hvad kan jeg gøre mere? er der fejl på kortet eller skal det køles ekstre? eller noget helt tredje?
håber på gode svar Hilsen Christian
Pc Generals zero lagger også ved 7 computermodstandere selv om computeren er en amd 2,8 plus barton 700 og nogen ddr ram...
Avatar billede mkp Nybegynder
09. oktober 2004 - 20:39 #1
Det er højst sandsynligt et driver problem, du skal prøve dig lidt frem. Har haft samme problem dog med et nvidia kort.
Har du hentet en patch til battlefield=
Avatar billede cl_larsen Nybegynder
10. oktober 2004 - 00:11 #2
NEj har lige instaleret det.. har også hentet det nyeste catalyst 4,9. Problemet var der også før jeg hentede det.. tror også computeren går ned nogen gange nu selv om jeg ikke spiller..
Avatar billede mkp Nybegynder
10. oktober 2004 - 14:44 #3
Så burde løsningen være meget enkel. Hvor stor er din strømfrosyning? Det er nok den der ikke er kraftig nok.
Avatar billede cl_larsen Nybegynder
10. oktober 2004 - 19:41 #4
Det er bare 300W har lige kigget regnede fakfisk med at den var 400W..
Køre 2 hardiske 1 dvd-brænder 1 cd-drev. 1 blæser!
skal jeg bestille en 500Ws så??

Prøver lige igen uden dvd-brænderen sat til
Avatar billede cl_larsen Nybegynder
10. oktober 2004 - 20:18 #5
Har bestilt en : NorthQ 4100 KingKong Extreme (Pc)500Watt/Strømforsyning/AC230V/50 Hz/19DB til 910 kr så håber jeg at det er løsningen.. Ellers har jeg en anden computer der står og mangler strøm ;-)
Avatar billede cl_larsen Nybegynder
04. marts 2005 - 16:02 #6
Det var bundkortet der var problemet.. Efter 2 måneder med www.compushoppen.dk fik jeg dem til at sætte et nyt i. Det virkede og spilende virkede perfekt igen..