Avatar billede dreamer Nybegynder
09. oktober 2004 - 16:36 Der er 9 kommentarer

Sync mellem Outlook og T630 virker ikke korrekt

Hej

Hvis jeg opretter et kalender emne i min mobil, bliver den fint synkroniseret til Outlook.

Problemet kommer når jeg opretter et kalender emne i outlook og så synkronisere, så sker der ingenting på mobilen

Jeg bruger SE eget software.

Har I nogen forslag ?
Avatar billede paaskeland Nybegynder
10. oktober 2004 - 09:43 #1
Selv bruger den software der følger med til mit BT. Det virker helt fint og uden problemmer. Synes ikke at SE eget software er så godt igen. Bruger du BT eller IR?
Avatar billede mwhas Praktikant
11. oktober 2004 - 09:31 #2
Paaskeland>> hvilke BT dongle har du?
Avatar billede paaskeland Nybegynder
11. oktober 2004 - 18:05 #3
Jeg har en fra x-micro. Hvis det er bt du bruger, kan du højre klikke på dit ikon nede i taskbaren -> Hurtig tilslutning -> PIM Synkronisering og så din mobil. Og det virker uden nogle problemmer med min T630
Avatar billede dennisbj Nybegynder
12. oktober 2004 - 12:50 #4
du må aldrig installere SE egens software :s det sucks  brug FMA eller PIM sync
Avatar billede dreamer Nybegynder
13. oktober 2004 - 15:23 #5
Sorry, det sene svar, jeg har været på lidt efterårs ferie ;-)

Jeg bruger et IBM Bluetooth Card 2 og har også prøvet at bruge det software den stiller tilrådighed.

Jeg er villig til at bruge hvilken som helst software, mit eneste krav er at det kan synkronisere kalendern mellem Outlook og min T630i. Umiddelbart ser det ikke ud som om at FWA kan dette, den kan vist kun synkronisere kontakterpersoner, eller er det mig der overser noget ?
Avatar billede dreamer Nybegynder
13. oktober 2004 - 15:26 #6
Dennisbj -> Hvor finder man PIM Sync ? Jeg synes ikke lige at google er så venlig til at hjælpe mig :-)
Avatar billede paaskeland Nybegynder
13. oktober 2004 - 20:44 #7
PIM sync er det jeg har beskrevet. Det er ikke et program, men det som følger med softwaren til dit bt! Fma (http://fma.sourceforge.net/index2.htm) har lavet det i deres nyeste version, men ved ikke hvor godt det virker. Men prøv det, det program at gruf når du har en T630 ;)
Avatar billede dreamer Nybegynder
14. oktober 2004 - 18:23 #8
Nu har jeg siddet og leget lidt med det og det ser ikke ud til at FMA understøtter synkronisering mellem TLF og Outlook kalenderen endnu. Se evt: http://fma.xinium.com/forums/index.php?showtopic=2448

Jeg har nu fået et andet, lidt underligt problem. Jeg kan faktisk få dne til at synkronisere et emne fra Outlook til telefonen. Den vil bare ikke gøre det hver gang, kun nogen gange, så det er altså periodisk problem. Har I oplevet det før ? og har I evt. en løsning ?
Avatar billede paaskeland Nybegynder
15. oktober 2004 - 18:25 #9
dreamer > grunde er nok at det ikke er færdi udviklet helt endnu. Du kan evt. spørge i fma's forum. Det får du helt sikker meget mere ud af. http://fma.xinium.com/forums/
Du kan også tjekket under Outlook Sync, hvis den står til Let me choose kan det godt give nogle problemmer. Fx har jeg haft det problem du beskriver med telefonbog sync, men efter jeg har sat den til phone, har jeg ikke haft problemmer!