Avatar billede itsmulf Nybegynder
09. oktober 2004 - 15:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

D-Link router problemer

Jeg har et problem med min D-Link router. Efter jeg fik installeret XP pro og IIS er det nu umuligt at konfigurere routeren. Normalt skulle jeg ind i explorer og skrive http://192.168.0.1 og så admin som brugernavn. Men nu står der BUSY i vinduet hver gang jeg prøver at konfigurer den...
Ville gerne give 20003000 point, men har ikke flere:P
Avatar billede plx Nybegynder
09. oktober 2004 - 16:16 #1
DLink 604?

Den eneste løsning jeg har fundet, er en genstart af routeren. Det er givetvis en bug i firmwaren..
Avatar billede itsmulf Nybegynder
09. oktober 2004 - 21:01 #2
Det er en DI-704P... Hvordan genstarter jeg...
Avatar billede el-jacob Nybegynder
10. oktober 2004 - 16:33 #3
der sidder en lille knap bagpå som at du kan prikke/trykke på med en nål eller andet småt+spidst, se evt. produktguiden fra denne side: http://support.dlink.com/products/view.asp?productid=DI%2D704P%5FrevB side 5 der er et billede af den omtalte knap "Reset Button"...
Avatar billede el-jacob Nybegynder
10. oktober 2004 - 16:34 #4
eller produkt "manualen" :P kært barn har mange navne, du finder den i menuen ude til venstre med navnet "Resource Menu". Det er så den øverste ;)
Avatar billede el-jacob Nybegynder
31. oktober 2004 - 13:39 #5
svar