Avatar billede mithon Nybegynder
09. oktober 2004 - 12:29 Der er 3 kommentarer

Ipod Ekstern harddisk

Hej jeg sidder her med min ipod og prøver at overføre nogen filer men det går sku ikke så godt for hver gang den kommer i gang disconnecter min ipod og derfor kan jeg ikke få overført mine ting :S hvordan gør jeg please hjælp mig hurtigt
Avatar billede relax Nybegynder
09. oktober 2004 - 12:53 #1
man instalerer softwaren der følger med (jeg vil tro det er quiktime player)
så putter man usb stikket i pcen og tilslutter den til sin ipod og overfører...
hvis den disconecter kan det være at du har instaleret softwaren forkert
eller at netværks forbindelsen er dårlig... ( dette gælder specielt hvis du har trådløst internet)
det ville være mit bedste bud håber du kan bruge det :)
Avatar billede mithon Nybegynder
09. oktober 2004 - 12:58 #2
det passer ikke fordi quicktime player kommer ikke med softwaren det er itunes og for det andet kan man stort ikke installerer det forkert hmm  for det tredje bruger jeg den bare jeg bruger ikke noget prgroam til at overføre jeg putter bare tingene over på når der popper et plugin op
Avatar billede relax Nybegynder
09. oktober 2004 - 13:05 #3
???
du kan osse bare gå ind i stifinder (explorer på engelsk)
og overføre direkte ved at højre klikke på en sang trykke klip og gå ind i ipod (som er et flytbart drev) og sætte ind..
har dun prøvet det ???