Avatar billede madzz Nybegynder
09. oktober 2004 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Firewire port

Hej

Jeg har et stort problem. Jeg har et eksternt lydkort som jeg sættet til min bærbar når jeg vil høre musik på mit anlæg. Det har altid fungeret, men så prøvede jeg at sætte en ekstra firewire port i computeren, jeg satte et PCI kort i med den ekstra firewire port ( det hedder Pyro 1394 Port for notebooks).
Når jeg så sætter lydkortet i nu, ( i den oprindelige port) så fryser computeren lige så snart der kommer lidt lyd. Naturligvis stopper lyden samtidigt med at hele computeren fryser. Lige så snart jeg hiver firewire stikket ud igen, så kan jeg bare arbejde videre... og musikken spiller ud af højttalerne i bærbaren... Det skal lige siges at det samme sker i den "nye" firewire port...

Hvad er der galt? Nogle forslag, eller har i brug for mere information?

MVH
Mads
Avatar billede kippers Nybegynder
09. oktober 2004 - 20:23 #1
Det lyder lidt som om der er ikke er strøm nok.
Avatar billede madzz Nybegynder
12. oktober 2004 - 11:52 #2
Det var sgu det... det virker kun når jeg har strømstikket sat til bærbaren. Irriterende, men nu virker det! Tak for hjælpen.. skriv lige et svar så får du points.
Avatar billede kippers Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:13 #3
Det var så lidt. Tak.
Jeg har selv haft et lignende problem med et andet kort.