Avatar billede spider006 Nybegynder
07. oktober 2004 - 23:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike condition zero registreringsnøgler hvor ?

har haft installeret spillet på PC og har afinstalleret det igen,
nu vil jeg gerne instalere det igen men det er en anden skive og kode, men den læser registreringsnøgler fra den først installerede version.
Hvordan afinstaller jeg spillet komplet, registreringsnøgler eller hvad der findes.
Eller hvordan kommer jeg videre, jeg har søgt i regedit uden held.
Avatar billede zandesh Nybegynder
08. oktober 2004 - 20:59 #1
- Hmm prøv at få fat i en reg. oprydder... Den burde kunne finde de løse ender du fumler med ! Ellers er der ikke andet for end at formatere hele lortet =/
Avatar billede haverslev Novice
09. oktober 2004 - 15:11 #2
Klik på start, klik på KØR, skriv regedit og klik OK.
Find mappen: HKEY_CURRENT_USER  OG klik på "+" (i venstre side af mappen)
Find mappen SOFTWARE og klik på "+"
Fin mappen SIERRA eller VALVE og klik på "+" og check dem for ordet "KEY" i højre side.  Du kan dobbelt klik på KEY linien og indtaste den nye KEY
(Husk:skal indtastes UDEN bindestreger, altså en lang talrække)
Avatar billede haverslev Novice
09. oktober 2004 - 15:12 #3
Skulle være et svar ;)
Avatar billede night-undead Nybegynder
19. oktober 2004 - 17:25 #4
hvorfor bruger du ikke bare med steam??
Avatar billede night-undead Nybegynder
19. oktober 2004 - 17:26 #5
/\
      |
forkert skrevet
det er

Hvorfor bruger du ikke bare Steam??
Avatar billede spider006 Nybegynder
19. oktober 2004 - 18:40 #6
Klik på start, klik på KØR, skriv regedit og klik OK.
Find mappen: HKEY_CURRENT_USER  OG klik på "+" (i venstre side af mappen)
Find mappen SOFTWARE og klik på "+"
Fin mappen SIERRA eller VALVE og klik på "+" og check dem for ordet "KEY" i højre side.  Du kan dobbelt klik på KEY linien og indtaste den nye KEY
(Husk:skal indtastes UDEN bindestreger, altså en lang talrække)

det var løsningen