Avatar billede lf Nybegynder
13. oktober 1999 - 07:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bog til begynder

Nogen der giver et tips om en god startbog til ASP?
Avatar billede meyer Nybegynder
13. oktober 1999 - 07:53 #1
Helt klart "Active Server Pages for Dummies" - så kommer du godt i gang :o)

Meyer
Avatar billede lgadex Nybegynder
13. oktober 1999 - 08:22 #2
Jeg har både "Active Server PAges for Dummies" og "Unlocking Active Server Pages" og foretrækker helt klart den sidste. Jeg mener dog at den bedste hjælp for begyndere findes her på nettet og jeg leder altid her på eksperten først eller http://www.activeserverpages.dk eller http://www.activeserverpages.com/learn/
Avatar billede smeden Nybegynder
13. oktober 1999 - 08:32 #3
"Active Server Pages for Dummies" er helt sikker en god begynderbog.
Jeg skeler dog mere til Wrox's "Beginning Active Server Pages 2.0" den koster 400,- Du kan få den billigere hos www.Bokus.com
Selve Source koden kan du downloade hos Wrox.

Mike
Avatar billede ml Nybegynder
13. oktober 1999 - 08:38 #4
Yeps, helt enig "Active Server Pages for Dummies 2.0" er en soveren bog, let læslig og sjov skrevet..

Køb den på http://www.bokus.com for 188,- alt incl. (også incl. CD med source koder, eksempler osv.)
Avatar billede klas Juniormester
13. oktober 1999 - 11:57 #5
har også lige fået asp for summies 2.0 fra bokus.com :o) den er god.. og der er en cd med
Avatar billede shylle Nybegynder
13. oktober 1999 - 12:22 #6
Jeg har selv lige købt bogen beginning Active Server Pages 2.0. Den er rigtig god og alle scripteksempler i bogen kan downloades fra deres hjemmeside. Jeg kan varmt anbefale den.