Avatar billede Slettet bruger
20. april 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Linke vider uden at brugeren rører en finger !!!

Hvad er html koden for at linke en person uden at de skal trykke på noget
Problemmet er :
Jeg har server plads med godt domænenavn, men ingen ftp upload.
Så har jeg et dårlig domæne navn, med ftp upload.
Jeg vil gerne sende brugeren videre til den anden server hvordan gøres dette ????
Avatar billede Slettet bruger
20. april 1999 - 00:46 #1
hj

Her er koden så, jeg syntes godt nok du er ret fettet. :o(

<HEAD><META HTTP-EQUIV="pragma" CONTENT="no-cache">
<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="2; URL=Adresse hvor du skal sendes til"><BODY>
<H3>Øjeblik du bliver sendt videre</H3>
<H3>tager kun nogle få sekunder

</BODY>
</HTML>
Avatar billede spacefrog Nybegynder
27. april 1999 - 10:05 #2
hvad for en command skal man ændre for at få det til at tage mere eller mindre tid ? er det content=2 ? eller hvad ?
Avatar billede postkort Nybegynder
27. april 1999 - 13:52 #3
det er følgende du skal ændre for at øge / formindske tiden:
CONTENT="2

/Steen
Avatar billede fitch Nybegynder
05. maj 1999 - 17:59 #4
Hvis du er lidt snu, kører du det hele i et frameset. Den eneste fil du skal have på den server der ikke har upload, skal være dit frameset. Filerne der ligger derinde kan jo ligge alle mulige andre steder. Og det gode er at adressen oppe i toppen ikke ændrer sig.
Det er stadig det gode domæne.