Avatar billede tirra Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gradient-kode på Microsoft's hjemmeside

På flere af Microsots hjemmesider blir der brug kode som toner ud fra mørk blå til lys blå, og omvendt.
Se kode-eksempel forneden.
Mit spørgsmål er om det bare er Microsoft, som har lov at bruge det og om det kun ses i Microsoft browser.
Paster her en table, som Microsoft bruger:
<table cellpadding="0" width="100%"><tr><td width="100%"><table cellpadding="0" width="100%" height="22">
<tr>
<td id="msviRegionIdGraphic" bgcolor="#4B92D9">
</td>
<td width="50%" style="filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.Gradient(startColorStr='#4B92D9', endColorStr='#CEDFF6', gradientType='1')">
</td>
<td width="50%" style="filter:progid:DXImageTransform.Microsoft.Gradient(startColorStr='#CEDFF6', endColorStr='#1E77D3', gradientType='1')">
</td>
</tr>
</table>
Avatar billede azzodiac Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:41 #1
Du må også gerne bruge det.
Det er et Microsoft DirectX filter, som kun virker i Internet Explorer.
Avatar billede tirra Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:43 #2
takker