Avatar billede brianmortensen Nybegynder
07. oktober 2004 - 12:42 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan viser jeg forskellige billeder i min medlems-database ?

Er forholdsvis ny i Access. Har med held bygget et par forskellige databaser, men er nu i gang med at forfine dem lidt.
Jeg skal bla. lave et medlemskartotek, hvori jeg skal have et billede af det enkelte medlem. Man skulle gerne kunne se billedet når man står i form, og det skal også med ud på et print til en kortprinter... Jeg kan bare ikke få det til at fungere. Er der nogen som har noget liggende som kan bruges ?
Avatar billede jensen363 Forsker
07. oktober 2004 - 12:45 #1
Her er muligvis hjælp at hente :

http://www.eksperten.dk/spm/429666
Avatar billede jensen363 Forsker
07. oktober 2004 - 12:49 #2
Her er en artikel som også kan benyttes som i spiration :

http://www.eksperten.dk/artikler/197
Avatar billede brianmortensen Nybegynder
07. oktober 2004 - 13:03 #3
Det ser meget lovende ud... Jeg tror jeg giver det et forsøg i aften !!
Avatar billede jensen363 Forsker
07. oktober 2004 - 13:04 #4
Det er bare i orden ... vend endelig tilbage, hvis der er problemer
Avatar billede mugs Novice
07. oktober 2004 - 13:38 #5
brianmortensen > Er du interesseret i et eksempel med vejledning, ka jeg sende det når jeg er hjemme fra arbejde. Blot læg din email.
Avatar billede brianmortensen Nybegynder
07. oktober 2004 - 13:54 #6
Hej mugs, det vil være storartet !! Du kan sende den til bmo@eet.dk

I er altså benhårde herinde... Det er rart at der er et sted man kan få
noget kvalificeret hjælp !!
Avatar billede mugs Novice
07. oktober 2004 - 16:52 #7
Sendt
Avatar billede brianmortensen Nybegynder
08. oktober 2004 - 08:54 #8
Hejsa, Jeg har nu fået en masse brugbare værktøjer som jeg kan arbejde videre med. Jeg er sikker på, at det nok skal blive en succes. Jeg takker for hjælpen til Jer begge to, og håber at 50/50 pointdeling er acceptabelt !! Måske skrives vi ved igen på et senere tidspunkt !! God week-end
Avatar billede mugs Novice
08. oktober 2004 - 09:29 #9
50/50 er fint. Husk at lukke spørgsmålet ved at acceptere.
Avatar billede jensen363 Forsker
08. oktober 2004 - 10:10 #10
Tak for point c",)