Avatar billede joshuadennis Nybegynder
07. oktober 2004 - 01:27 Der er 8 kommentarer

musik på hjemmesideCD, alle filer skal åbne i samme afspiller/WMP

Hej.
Hvordan gør jeg dog dette, jeg og en netkammerat forsøger på
alt lægge et par mp3 filer fra hver vores egne cd´ere ned på cd.
Dertil kommer så at vi begge har fået autorun til at virke når vi indsætter vores cdrom i drevet.
Autorun starter Index.html som vi så skulle kunne bruge som en menu, det har vi begge fået til at virke. Men så kommer vi til problemet der kort sagt er at mp3´erne skal afspilles i en afspiller men den skal man ikke kunne se den den skal bare spille i baggrunden af browseren når jeg klikker på Link/menu.
HJÆLP !
Avatar billede morteeart Nybegynder
07. oktober 2004 - 02:39 #1
umuligt..

du kan køre midi, og wav som baggrundslyde, men det kræver i forvejen en bat fil eller noget for at stare index.html med autorun..

mp3'er skal download's og afspilles i det som man finder kompatibelt..
(dvs. winamp..)
Avatar billede joshuadennis Nybegynder
07. oktober 2004 - 10:34 #2
nej det er ikke umuligt jeg har set det lavet men kan ikke huske hvordan.
når vores cd lægges i cdrom drevet autostarter den som den skal
Avatar billede morteeart Nybegynder
08. oktober 2004 - 11:35 #3
nej, man kan ikke bruge mp3'er som baggrundslyde...
Avatar billede stengaard Praktikant
24. oktober 2004 - 22:39 #4
jo man kan den skal være <head> delen

den kode <bgsound src="xxxxxxxxxxxx.mp3" loop="-1">

denne spiller heletiden xxxx skal du skrive mp3 filens navn og eventuelt hvordan er først f.eks. <bgsound src="lyd/The Loft - City Of Dreams.mp3" loop="-1">
Avatar billede joshuadennis Nybegynder
25. oktober 2004 - 00:05 #5
mange tak det funker. send lige svar og du modtager point´s
Avatar billede stengaard Praktikant
25. oktober 2004 - 00:15 #6
ja tak
Avatar billede joshuadennis Nybegynder
25. oktober 2004 - 00:17 #7
øh du...marker lige svar og send igen
Avatar billede stengaard Praktikant
09. juni 2005 - 11:57 #8
det var så lidt