Avatar billede martinheick Nybegynder
06. oktober 2004 - 23:39 Der er 6 kommentarer

IT support til mindre virksomhed

Vi er en mindre virksomhed på 5 personer, som søger en til at tage sig af vores computere og netværk, så vi ikke skal bruge tid på det. (www.siriuspartner.dk)

Om du har papir på det eller ej er ikke vigtigt og heller ikke om du er 16, 25 eller 35 år. Du kan evt. være studerende. Du skal bare have styr på windows netværk, og det vil være super, hvis du kunne arbejde med web programmering (helst php). Jeg bruger selv  Linux, så hvis du kan lidt der vil det også være fint.

Martin
Avatar billede freddy-madsen Nybegynder
06. oktober 2004 - 23:50 #1
Hej.
Det fremgår ikke helt hvad de øvrige 4 PCer er. Mit linux-niveau er kun til at jeg har formået at installere et par gange for at se hvor langt linux er på arbejdspladsen for tiden. Til gengæld er jeg haj på netværk og generel viden om at drive en installation - ja se selv min hjemmeside for en præsentation af mig (og mit CV) og mit firma.
http://www.fremad-data.dk/
:-) Freddy
Avatar billede g1um Nybegynder
07. oktober 2004 - 08:45 #2
Jeg har gennem længere periode hjulpet folk med windows netwærk samt linux(apache,mysql,php,backup(rsync) m.m). Har også store erfaringer i php programmering (mysql/smarty), jeg programmerer også C++ og Java. har mange referancer samt anbefalinger. kontakt mig venligst på glum.ua(at)gmail.com. hjemmeside: glum.org.ua
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2004 - 16:12 #3
Jeg har et lille firma sammen med en kammerat der i forvejen varetager lignende opgaver, du må gerne skrive en mail til osj@device.dk, så kan jeg sende dig referencer osv. Og vi kan aftale et møde/besøg så vi kan se hinanden an.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede pehory Nybegynder
07. oktober 2004 - 19:29 #4
Hvor mange timer regner du med at dette arbejde kræver Martin? Regner du med at man lige kan komme forbi hvis netværket/computerne driller?
Avatar billede martinheick Nybegynder
08. oktober 2004 - 18:05 #5
Indtil videre en denne post lukket. Tak for jeres henvendelser.

#pehory: Det optimale ville være, hvis der er nogen i nærheden.
Avatar billede acomma Nybegynder
13. oktober 2004 - 08:13 #6
Jeg vil ikke forstyrre, men vi kan løse konsulentopgaver i hele landet til en superpris. Du er velkommen til at kontakte mig pr. tlf. / LB, Acomma.com