Avatar billede fraggeren Nybegynder
06. oktober 2004 - 22:57 Der er 3 kommentarer

Online Radio på mtv.com

Jeg ved godt at det ikke er det største problem men for mig et det et problem. Jeg kan ikke høre online radio fra mtv.com - I starten da jeg oprettede min bruger var der ingen problemer, men nu kan jeg slet ikke åbne radioen.
Når jeg trykker på "launch player" popper viduet op og du skal logge ind. Det går også fint nok lige indtil at jeg trykker på "ok" lukker vinduet sig, og den refresher main vinduet med mtv.com - Hvis jeg prøver igen gør den det samme. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, og er ved at løbe tør for ideer at prøve. Jeg har prøvet alt, opdateret windows media player - slå firewall fra - har lige formateret, det hjalp heller ikke - opdatert java -  men intet ser ud til at hjælpe...
Nogle af jer der ved hvad der kan være galt?
Avatar billede vejmand Juniormester
06. oktober 2004 - 23:43 #1
Har læst i et andet forum at det skulle hjælpe at afinstallere windows media player, slette midlertidige internetfiler og cookies, og derefter installere windows media player igen.
**Har ikke selv prøvet det**
Avatar billede fraggeren Nybegynder
10. oktober 2004 - 19:00 #2
mange tak, det virkede :)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. oktober 2004 - 06:51 #3
oki, godt du fik det fikset.  c",)