Avatar billede whyme Nybegynder
06. oktober 2004 - 20:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg købe dette grafikkort billigst?

Hej eksperter,

Hvor kan jeg købe dette grafikkort:
http://www.xpcgear.com/bfg6800gtdoom.html

billigst?

Det må meget gerne være fra udlandet, bare det er billigt (under 3000 kr/ omkring 400 $)

Mange tak.
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. oktober 2004 - 21:26 #1
Jeg syntes da der hvor du linker lyder billigt, så hvorfor napper du den ikke der. Priserne i USA ligger jo omkring de 400 US$.
Avatar billede kenp Novice
06. oktober 2004 - 21:43 #2
dragonknight -> så ksal han jo bare lige ligge afgift, fragt, moms og told på ;) så er det ikke billigt længere.
Avatar billede whyme Nybegynder
06. oktober 2004 - 22:22 #3
dragonknight du har ret, men på deres side koster det 90$ i fragt (altså over 500 kr)
Avatar billede dragonknight Juniormester
07. oktober 2004 - 10:53 #4
Det er som man ser på det. Det eneste sted hvor det er lykkedes mig at finde BFG GeForce 6800 GT Overclocked er i USA, så må det jo være billig.
Der er selvfølgelig andre alternativer der også er gode, og som kan købes her i DK hvor prisen er omkring de kr. 3400.-. Kan man bruge et af disse, så er det ikke billigt at købe i USA når der skal lægges transport kr 545.- og moms af det hele kr. 742.-, for så kommer prisen op på ca. kr. 3700.-.
Man kunne også, jeg ved det er svært, vente lidt, og håbe at BFG's kort kommer til DK.
Avatar billede whyme Nybegynder
07. oktober 2004 - 12:55 #5
Jo men der må være andre som tager eks. $20 i fragt eller noget.

Kan i ikke sende nogle links til firmaer som sender til Danmark? mange tak
Avatar billede crew Nybegynder
08. oktober 2004 - 22:09 #6
De fleste online butikker i USA kræver du har en adresse der for at kunne handle, vedr. garanti mm. ville jeg anbefale dig at købe kortet her hjemme, evt. i England eller Tyskland.
Avatar billede whyme Nybegynder
08. oktober 2004 - 22:59 #7
Okay, har du så et par links til tyske og engelske sider med grafikkort?
Avatar billede whyme Nybegynder
21. november 2004 - 03:24 #8
lukker