Avatar billede e-builder.dk Nybegynder
06. oktober 2004 - 20:01 Der er 9 kommentarer

Mangler du et job?

Webbureauet E-Builder.dk har rigtigt travlt, og søger derfor nye folk til vort firma.

Du skal være:

Troværdig
Fleksibel
Hurtig på tasterne
Generelt positiv og frisk attitude

Vi søger følgende fol:

- Kreativ webdesigner
- PHP Programmør
- Freelance / deltidssælger

Opgaverne er alt ligefra opbygning af portaler til små 5-siders firma-sites.

Alle job uanset størrelse vil blive aflønnet kontant!

Du kan læse mere om vores ledige jobs på vores firma website  http://www.e-builder.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!
Avatar billede voirsous Nybegynder
06. oktober 2004 - 21:52 #1
E-mail sendt
Avatar billede horsted Nybegynder
07. oktober 2004 - 13:13 #2
Hej e-builder

Lyder som rigtig spændende job. Skal bare lige høre, om arbejdet forgår i Albertslund, eller om man kan sidde hjemmefra lave opgaverne?

På forhånd tak!
Avatar billede e-builder.dk Nybegynder
07. oktober 2004 - 16:45 #3
Der er mulighed for begge dele. E-Builder har eget kontormiljø og "legerum" for "drengene" med flippermaskiner, poolbord, bar osv. Altså et roligt miljø med egne faciliteter og ikke et fællesmiljø med mange andre virksomheder.

Send en ansøgning eller ring for en yderligere snak.
Avatar billede saucer Nybegynder
07. oktober 2004 - 18:02 #4
Hvor mange timer om ugen snakker skal i bruge en PHP-programmører ??
Avatar billede saucer Nybegynder
07. oktober 2004 - 18:17 #5
Blahhh jeg ved ikke helt hvad det er jeg vil sige med det jeg skrev før :) så det dropper vi bare :)

Men på hvilken e-mail skal jeg sende CV til jer ?
Hvor vigtigt er det at kunne komme og arbejde på jeres kontor ?
Jeg er frisk på at tage jobbet men jeg kan kun arbejde hjemme fra
efter at der er lidt langt til Albertslund når man bor i Kolding.
Avatar billede 123design Nybegynder
08. oktober 2004 - 10:17 #6
Hej, i kan prøve at se på www.123design.dk og se om det er noget i kan bruge, jeg ville meget gerne besætte den der kreativ webdesigner, men dog på deltids kun, da jeg har studier, deltids-virksomhed og fritids arbejde ved siden af... daniel@123design.dk
Avatar billede e-builder.dk Nybegynder
08. oktober 2004 - 14:01 #7
Som der er skrevet ovenfor er der mulighed for både arbejde hjemmefra eller her i Albertslund. Yderligere informationer findes på vores website, som det også fremgår af første indlæg. For at komme i betragtning skal man sende en ansøgning/CV + sine referencer pr email.
Avatar billede brianandersen Nybegynder
10. oktober 2004 - 00:11 #8
Sendt en mail, kunne være fedt at arbejde med fælles albertslundere :-)
Avatar billede c-lund Nybegynder
15. oktober 2004 - 16:13 #9
Ser rigtig interessant ud, har været inde og tjekke jeres site ud og de referencer i har, og det ser lækkert ud. Har selv et lille firma ved siden af mine studier, og jeg er altid frisk på at lave noget Freelance arbjede og få mit navn rundt i danmark. Mit firma hedder CreativeMedia http://www.creativem.dk. Jeg har også nogle andre gode referencer (de nyeste) som ikke lægger på sitet endnu, hvis i er interesseret i at se dem vil jeg gerne sende dem på mail
Mvh. Christian