Avatar billede 2my Nybegynder
06. oktober 2004 - 19:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

comp fryser pga nye ram?

jeg havde 512 mb ddr ram pc3200 af mærket elixir.. Jeg købte siden en blok mere, men nu slukker computeren inden den når at starte op..

Den kan dog godt starte op i fejlsikret tilstand, skriver oz over 1000 mb ram der.. Så det burde da virke?

Jeg bruger ME...

Noget hjælp?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. oktober 2004 - 19:36 #1
Fejlen ligger 99% sikkert hos winme, der ikke har det særligt godt med store rmmængder.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. oktober 2004 - 19:44 #2
Pil den ene blok ud (den der sad der i først) og start med den nye ramblok - genstarter den igen, så er det den nye ramblok der ikke duer.
Ellers - start i fejlsikker tilstand(stadigvæk kun med den ene ramblok i) og rediger system.ini efter denne opskrift:
http://www.win-xp.no/article368.html
Avatar billede 2my Nybegynder
07. oktober 2004 - 23:57 #3
smid det der som et svar, og så får du point..

Fordi nu virker comp'em sgu :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. oktober 2004 - 08:22 #4
Kanon ;)