Avatar billede snapafile Nybegynder
06. oktober 2004 - 16:12 Der er 6 kommentarer

Programmet har udført en ulovlig handling

HEj med jer.

Jeg har en pc med windows 98 on er lidt træt af det.
defor vil jeg instalere xp. men nu er min pc begyndt at sige EXPLORER har udført en ulovlig handling hver gang jeg starter op. Jeg kan godt bruge internettet men den går tit i stå.
Det samme sker når jeg prøver at reboote i ms dos tilstand.
så siger den at Kernel 32 har udfør....
Da jeg prøvede at instalere xp direkte fra 98 sagde den stop :
0x0000000437 x 0x000000000325 et eller andet....
jeg har tænkt mig at evt. skrive format c: men kan ikke pga.
den ikke kan starte i dos ...
PLEASE HJÆLP MIG SÅ ER I KANON SØDE.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2004 - 16:22 #1
"Programmet har udført en ulovlig handling"

Det er efterhånden det eneste man hører om Windows 98.
Prøv om du kan boot fra en windows xp disc. Ellers download et program som laver startdisketter fra microsoft.com
Avatar billede peet-49 Novice
06. oktober 2004 - 16:24 #2
First boot i bios skal stå til cdrom, boot op på XP, L sletter partition og O opretter partition, derefter formateres automatisk
Avatar billede snapafile Nybegynder
06. oktober 2004 - 16:39 #3
Programmet har udført en ulovlig handling  25 point fra snapafile

X HEj med jer.

Jeg har en pc med windows 98 on er lidt træt af det.
defor vil jeg instalere xp. men nu er min pc begyndt at sige EXPLORER har udført en ulovlig handling hver gang jeg starter op. Jeg kan godt bruge internettet men den går tit i stå.
Det samme sker når jeg prøver at reboote i ms dos tilstand.
så siger den at Kernel 32 har udfør....
Da jeg prøvede at instalere xp direkte fra 98 sagde den stop :
0x0000000437 x 0x000000000325 et eller andet....
jeg har tænkt mig at evt. skrive format c: men kan ikke pga.
den ikke kan starte i dos ...
VÆR SØD AT FORKLARE DET HELT FRA BUNDEN VIL I IKKE NOK ???
JEG har en projekt opgave kørende og jeg skal bruge min computer...

PLEASE HJÆLP MIG SÅ ER I KANON SØDE.
Avatar billede peet-49 Novice
06. oktober 2004 - 16:41 #4
Du er nød til, at læse vores komentarer, hvis du vil videre.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. oktober 2004 - 16:51 #5
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2004 - 19:33 #6
hvad sker der :S